پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رئیس ستاد انتخابات استان از تائید درستی برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه جاری در این استان توسط شورای نگهبان خبر داد.

شکر الله حسن بیگی ا افزود: در نامه شورای نگهبان به وزارت کشور انتخابات در سطح 50 حوزه انتخابیه تائید شده که حوزه های انتخابیه 'خمین'، 'محلات و دلیجان' و 'تفرش، آشتیان و فراهان' که منتخب مردم در آنها تعیین شده و همچنین حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب که یک منتخب از دو کرسی نمایندگی قطعی شده، در این لیست قرار دارد.


وی توضیح داد:در انتخابات هفتم اسفند ماه، محمد ابراهیم رضایی به عنوان منتخب حوزه خمین، حجت الاسلام علیرضا سلیمی به عنوان منتخب مجلس دهم در حوزه محلات و دلیجان، محمد حسینی به عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان و علی اکبر کریمی به عنوان یکی از دو نماینده مردم در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب برگزیده شد.


رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی توضیح داد: انتخابات مجلس دهم در حوزه های انتخابیه 'اراک، کمیجان و خنداب'، 'شازند' و 'ساوه زرندیه' به دور دوم کشیده شده است.


حسن بیگی گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور به صورت همزمان برگزار می شود.


وی اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم در سه حوزه انتخابیه یاد شده در استان وجود دارد.


استان مرکزی با شش حوزه انتخابیه اصلی و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group