سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

نتایج 10 نفر اول یازدهمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی ساوه و زرندیه به شرح ذیل است:

فرمانداری ویژه ساوه آگهی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان و زرندیه را منتشر کرد که بر این اساس حجت الاسلام «محمد سبزی» با کسب ۲۷ هزار و ۵۴۴ رای به عنوان منتخب مردم این مناطق معرفی شد.

فرماندار ساوه گفت: در شهرستان‌های ساوه و زرندیه ۲۴۶ هزار و ۲۹۳ نفر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه هستند.

ایرنا- انتخابات و فرایندهای آن در کشور به سرعت در حال اجرا است و روز جمعه آخرین سکانس آن به حضور پرشور و حماسی مردم به پایان خواهد رسید و ساختار مجلس یازدهم برای چهار سال آینده تعیین می شود

ساوه - ایرنا - کارزار تبلیغاتی ۳۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ساوه و زرندیه که قطب صنعت کشور محسوب می شوند، به نحو چشمگیری در میان شهروندان اوج گرفته است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تا این لحظه شمار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۱۸۵ نفر رسیده است.

فرماندار ساوه گفت: در نخستین ساعات از آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ برخی از نامزدها و طرفداران شان بدون توجه به مقررات، نسبت به الصاق پوستر و اقلام تبلیغاتی در معابر عمومی و نازیبا کردن سیمای شهر اقدام کردند.

آگهی اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده 36 آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن اعلام شد. اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه به شرح زیر است:

فهرست نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی اعلام شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group