پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

شهردار مأمونیه گفت: سپاه، بسیج و شهرداری باید به یک تعامل، همفکری و همکاری دوطرفه برسند که خروجی این تعامل به نفع شهروندان باشد.

علیرضا حیدری تفرشی در نشست اعضای شورا با جمعی از بسیجیان مأمونیه، افزود: مهمترین مورد در راستای این همکاری، صیانت از دیانت است.

 

وی ضمن ابراز علاقمندی به بسیجیان، اضافه کرد: این علاقمندی را باید از گفتار به عمل تبدیل کنیم، همچنین این همدلی باید بین مسئولان قبل و بعد این شهرستان نیز ایجاد شود.

 

حیدری تفرشی بسیجیان را ارزشمندان شهر دانست و ابراز داشت: با مشورت و همفکری یکدیگر و با یک برنامه‌ریزی کامل، دقیق و منسجم باید جهت شناسایی، تقویت و آسیب‌شناسی فرهنگ شهر و اقشار و طبقات مختلف جامعه اقدام کنیم.

 

وی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت فرهنگی شهر باید شناسایی شود، بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی مأمونیه می‌تواند با استفاده از مشاوره جوانان و فرهیختگان بسیجی این شهر در بحث مدیریت شهری در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به نتایج مثبتی برسند.

 

وی با بیان اینکه آمار بسیجی‌های شهر از آنچه که در دفاتر ثبت شده بیشتر است، اظهار داشت: این یک احساس تکلیف است که روحیه بسیجی‌ را در شهر تقویت کنیم.

 

شهردار مأمونیه ضمن اعلام هماهنگی به منظور حضور مشترک در برنامه و فعالیت‌های پایگاه بسیج، تصریح کرد: این حضور می‌تواند از لحاظ کیفیت برنامه‌های اجرایی و هم از نظر بحث‌های مساعدت و پشتیبانی مطرح شود.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: هدف از این مساعدت و پشتیبانی توسعه و رشد فرهنگی شهر و انجام رسالتی است که توسط ولی امر مسلمین بر گردنمان نهاده شده است، لذا هرکس به نوبه خود باید سهمی در این توسعه و رشد فرهنگی داشته باشد که شهرداری نیز بی‌نصیب از آن نیست.

 

وی با اشاره به ضرورت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ولایت‌مداری، خاطرنشان کرد: در همه دولت‌ها هدف اصلی باید ولایت‌مداری باشد و ترویج این فرهنگ بین جوانان ضرورت دارد.

 

حیدری تفرشی با بیان اینکه مهمترین قدم در راستای جذب جوانان، بدست آوردن قلب آنهاست، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری استفاده از جمیع نظرات است و این امر باید در قالب یک فرهنگ به مردم اطلاع‌رسانی شود.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز بسیجی‌ها همان ماهیت، رنگ و بوی سابق را دارند، اظهار داشت: تشکیل یک اتاق فکر جهت مدیریت و اجرای برنامه‌های شهری به منظور پیشبرد اهداف فرهنگی در این شهر ضرورت دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های موجود در مدیریت شهری و شهرداری، گفت: درآمدهای شهرداری بسیار کاهش یافته و همچنین شهرداری هیچ درآمدی از طرف دولت ندارد.

 

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: اجرای برنامه‌های معنوی در این ماه مبارک ضرورت دارد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group