پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

پروژه‌های آبرسانی به روستای قشلاق نظرلو و مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت همزمان با هفته بسیج در شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح این پروژه‌های خدماتی، عمرانی با حضور امام جمعه زرندیه، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

طرح آبرسانی به روستای قشلاق نظرلو به همت بسیج سازندگی به طول یک کیلومتر اجرا شده که اعتبار مورد نیاز برای این طرح از محل بودجه شهرستانی و کمک اهالی روستا تامین شد.

بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه با لوله گذاری در مسیر چشمه‌های سرازیر شده در مراتع و هدایت آب به سمت مخزن ذخیره آب، آب آشامیدنی و قابل شرب را به روستای قشلاق نظرلو هدایت کردند تا مردم بتوانند از آب آشامیدنی مناسب بهره‌مند شوند.

مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت با هدف کمک به محرومان و بیماران بی بضاعت در بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه نیز به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان زرندیه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها با بیان اینکه بسیج از الطاف بسیار بزرگ خدا به انقلاب اسلامی و ملت ایران است، گفت: مردم ایران اسلامی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با روحیه بسیجی، رزمایش‌های کمک مومنانه را در دوران شیوع کرونا راه اندازی کردند و در این شرایط سخت اقتصادی به کمک هموطنان خود شتافتند.

حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب یکی از عواملی که سبب شد بسیج قداست خود را حفظ کند و علاوه بر ایران، سایر کشورها نیز با فرهنگ بسیج آشنا شوند، خلوص و صفای درونی بسیجیان است.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت در دنیای کنونی ادامه داد: بصیرت یکی از شاخصه‌های اصلی بسیجیان است که در تقویت پایه‌های انقلابی نقش بسزایی دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه نیز در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت گفت: ورود تخصصی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بحث بهداشت و درمان و کمک به بیماران بی بضاعت و کم برخوردار گامی اساسی محسوب می‌شود.

«مهدی مصری» گفت: کمک به بیماران در حوزه‌های بهداشتی و معیشتی به ویژه در شرایط حساس کشور و کرونا باید در اولویت قرار گیرد تا بیماران تنها دغدغه درمان داشته باشند.

۲ پروژه خدماتی عمرانی در زرندیه بهره‌برداری شد

همچنین به مناسبت هفته بسیج، تعداد ۲۰۰ سبد معیشتی با همکاری آستان قدس رضوی، مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه و پایگاه بسیج امام خمینی(ره) کمیته امداد حوزه ادارات شهرستان میان خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت توزیع شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group