جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در نخستین هفته از رقابت های لیگ دسته اول باشگاههای کشور (جام آزادگان) موفق شد با یک گل ویستاتوربین تهران را با شکست بدرقه کند تا گام نخست را با اطمینان بردارد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه ۲۵ مهر) در ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه به قضاوت حسین زیاری برگزار شد، نماینده ساوه با ارائه نمایشی مناسب و تاکتیکی توانست با تک گل «محمد سرافراز» که در دقیقه ۶ به ثمر رسید، سه امتیاز را به کسب کند.

بازیکنان خوشه طلایی از همان آغاز مسابقه در زمین مهمان حضوری پررنگ داشتند و در دقیقه ششم بازی پاس عالی و عمقی سجاد اژدر از میان مدافعان حریف به مهاجم ساوجی ها رسید تا در شرایطی تک به تک و با یک بغل پای دقیق توپ را از خط دروازه عبور دهد.

در نیمه نخست ساوجی ها باز هم شانس به گل رسیدن را داشتند اما کم دقتی مهاجمین سبب شد تا با همان تک گل به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، ویستاتوربین برای جبران نتیجه چهره تهاجمی به خود گرفت اما هر از گاهی اسیر ضدحملات بازیکنان خوشه طلایی می شد و در نهایت درخشش دروازه بان نماینده ساوه سبب شد تا حملات مهمان راه به جایی نبرد.

دروازه بان اول تیم ویستاتوربین در اوایل نیمه دوم این دیدار به دلیل آسیب دیدگی میدان مسابقه را ترک کرد ولی نفر جایگزین او در ادامه بازی چندان به زحمت نیفتاد.

این نتیجه پیروزی برای خوشه طلایی ساوه که دیرتر از سایر تیم ها اردوی آماده سازی و جذب نفرات مدنظر خود را برگزار کرد، می تواند نوید بخش روزهای درخشان در ادامه لیگ آزادگان باشد.

خوشه طلایی ساوه در هفته دوم باید در آستارا به مصاف شهرداری این شهر برود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group