جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

تیم فوتسال سن ایچ ساوه نماینده استان مرکزی در رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران در پایان هفته چهارم مسابقات امسال با پیروزی در همه دیدارهای انجام شده به تنهایی در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، شاگردان محسن حسن زاده در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه هجدهم مهر در سالن فجر میزبان زندی بتن کلاردشت بودند که با ارائه نمایشی برتر و کم اشتباه موفق شدند سه امتیاز حساس را به دست آورند.

سن ایچی ها در این دیدار و در نیمه نخست با تک گل علی مروتی که پنجاهمین گل خود را برای تیم زادگاهش به ثمر رساند به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نماینده کلاردشت برای جبران گل خورده بازی هجومی را در دستور کار قرار داد اما تجربه بازیکنان سن ایچ باعث شد در ضدحملات باز هم گل دریافت کنند و علیرضا جوان و پژمان بهادیوند موفق شدند شمار گل های میزبان را به عدد سه برسانند.

در دقایق پایانی این مسابقه تیم کلاردشت با انجام بازی ریسکی و پنج نفری (پاورپلی) قصد داشت دروازه سن ایچ را باز کند اما بار دیگر علی مروتی موفق شد با یک توپ ربایی از بازیکنان حریف و با شوتی دقیق گل دوم خود و چهارم سن ایچ را وارد دروازه خالی مهمان کند.

تلاش بازیکنان زندی بتن کلاردشت در واپسین ثانیه های بازی یک پنالتی به همراه داشت که محسن لطفی موفق شد حساب کار را چهار بر یک کند.

بدین ترتیب سن ایچ ساوه با کسب چهار پیروزی از چهار مسابقه و ۱۲ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفت و تیم های مقاومت البرز، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در تعقیب این تیم قرار دارند.

سن ایچ ساوه در هفته پنجم رقابت ها باید با فردوس در شهر قم مسابقه برگزار کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group