شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

به بهانه سالروز فرا رسیدن هشت سال دفاع مقدس

🔹دکتر حبیب الله حبیبی در آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس میزبان جمعی از مدیران فضای مجازی و فعالان سیاسی اجتماعی ساوه بودند.

🔹پیشکسوت دفاع مقدس در این جمع صمیمی ضمن گرامیداشت یاد همسنگران خود، گفت: شکوه ایثار در نظام اسلامی متعلق به بسیجیانی است که فارغ از هر تعلقی در دوران دفاع مقدس تحت فرمان امامشان با تمام وجود با دشمن بعثی جنگیدند، از ارزش های ماندگاری که رزمندگان در دفاع مقدس بدان متصف بودند، بی اعتنایی به دنیا و مظاهر آن بود.

🔹عزم راسخ،استواری، دلاوری و دفاع جانانه رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه و کم نظیر است.لحظه های دفاع مقدس در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی فراموش نشدنی است،دورانی که جوانان و نوجوانان از تمام هستی خویش گذشتند و در میدانهای نبرد با دشمن بعثی و استکبار جهانی از میهن اسلامی دفاع نمودند. تردیدی ندارم بعد از گذشت سال ها ی طولانی از آن دوران هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما زنده است،

🔹بی سیم چی گردان ولیعصر با اشاره به اینکه دفاع مقدس، صحنۀتجلی افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.تاکید کرد که دفاع مقدس توانست معادلات سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی را در سطح جامعه بین المللی بر هم زند.

🔹وی در ادامه افزود : مقدس ترین دستآورد ارزشمند و ماندگار دفاع مقدس برای بشریت آفرینش فرهنگ مقاومت اسلامی - مردمی بود که توانست فراتر از مرزهای جغرافیایی به حیطه ظهور در آید ونقش آفرینی کند.

🔹فرهنگ جهادی و ایثارمردم ایران در دوران دفاع مقدس استقلال ، دین مداری، تکلیف گرایی، مردم گرایی، خلاقیت، نوآوری، ابتکار، خودباوری را به ارمغان آورد.دفاع مقتدرانه ملت ایران در جنگ تحمیلی تسلیم ناپذیری ایران اسلامی، را در بهترین شکل ممکن به تصویر کشید.

🔹دکتر حبیبی با حساس خواندن شرایط فعلی منطقه اشاره کردند که مرکز شرارت در خاورمیانه رژیم صهیونیستی است و آمریکایی ها آنها را هدایت میکنند.رژیم صهیونیستی یک تشکیلات زیر پله ای است وفاقد اصالت ملی و بین المللی است و هدفی جز مقابله با انقلاب اسلامی ندارد.خاورمیانه باید فرهنگ ضد غربی خود را حفظ کند، آمریکاییها هدفی جز چپاول خاورمیانه را ندارند. جمهوری اسلامی بزرگترین قدرت منطقه ای اجازه نمید هد تفکر غربی بر خاورمیانه چیره شود.بی تردید هیج تصمیمی در منطقه بدون اقتدار ایران پایدار نخواهد بود،این اقتدار محصول انقلاب اسلامی و کاملا الهی است.

🔹وی با اشاره به اینکه حتی نسبت به یک ثانیه حضور در جبهه های نبرد پشیمان نیست ، گفت : سراسر زندگی بنده مشحون از لحظه لحظه خاطرات شهیدان و همسنگرانی است که با تمام وجود مفهوم اخلاص را برای بشریت تاریخ ایران به تصویر کشیدند.یادگاران دفاع مقدس وظیفه سنگینی دارند، از طرفی باید رسالت خود در حفظ فرهنگ مقدس شهادت و ظلم ستیزی را به نحو شایسته ای ایفا نمایند و از طرفی در حوزه سیاسی اجتماعی با رویکرد تحکیم نظام اسلامی حضور فعال داشته باشند.

🔹وی با اشاره به وضعیت اجتماعی ساوه اینگونه تحلیل کردند که ، حوزه سیاسی اجتماعی ساوه با توجه به فعالیت دوستان در فضای مجازی از پویایی قابل توجهی برخوردار است و با توجه به شرایط فعلی و اتفاقات غیر منتظره در ساوه رصد اجتماعی مطلوبی توسط فعالان مجازی انجام شده است.

🔹ایشان تاکید کرد، آنهایی که از موقعیت اجتماعی و سیاسی خود بصورت انتفاعی و یا در راستای منافع گروهی استفاده میکنند نباید از تیررس و رصد میکروسکوبی فضای مجازی در امان باشند.بصیرت ولایی و روحیه بسیجی حکم میکند که در راستای منویات مقام معظم رهبری با فساد و هر حرکت یا اقدامی که حتی شائبه فساد دارد ، مقابله شود.

🔹در خصوص موضوع امام جمعه محترم باید عرض کنم که روحیه فساد ستیزی و پاکدستی ایشان ستودنی است،حضور ایشان در بین مردم با رویکرد خدمتگزاری و مطالبه گری و دوری از حیطه ریا و عوام فریبی نشان از فرهیختگی و حرکت وی در مسیر ولایت است.

🔹به تمام دوستان سفارش میکنم که از چهره های دروغ پرداز دوری کنید ، نباید اجازه داد دروغگویان و مزوران سیاسی که اقدامشان بر خلاف منویات رهبری و منافع و انسجام ملی است، در جامعه حضور یابند. اعتقاد بنده این است که مبارزه با مزوران دنیا طلب و کسانی که در راستای ویژه خواری گام بر میدارند مثل فتوحات دوران مقدس ارزشمند است.نباید آرامش و هوای پاک ساوه قربانی مطامع ویژه خواری شود.

🔹همه ما باید با روحیه بسیجی در چارچوب اصول آتش به اختیار فرهنگی و در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در جامع حضور داشته باشیم، و فرزندان خود را نیز در این مسیر آنگونه تربیت کنیم تا ظلم ستیزی در آینده نیز تضمین شود.

🔹در حوزه مدیریت اجتماعی و حوزه سیاسی هیچ خیانتی بالاتر از این نیست که مسئولیت را به کسی اعطا کنی که نه شایستگی دارد و نه کارآمدی آن پست و مسئولیت را.، در روایات داریم بعضی موقع یک جامعه بزرگ شریک گناه یک نفر می شوند و آن در حوزه مسئولیت اجتماعی است.درحوزه سیاسی و اجرایی اگر دیدید شخصی از یک مقوله غلط دفاع میکند، وضعیت و شخصیت او از دو حال خارج نیست،یا او در آن مقوله غلط نفعی دارد ،یا او کاملا نفهم است.

🔹اگر جماعتی با تعصب و نگاه انتفاعی کسی را مورد حمایت قرار دهند،نه تنها به جامعه خویش خدمت نکرده اند، بلکه جامعه را در حسرت ظهور یک هنجار خوب فرو برده اند.

🔹از آنجا که دفع تهاجم دشمنان مبتنی بر ارزشهای انسانی و اسلامی در تاریخ و فرهنگ سرزمین و مردم ایران دارای قداست بوده است ، لذا در شرایط فعلی مبارزه با رانت های فساد و ویژه خواری نیز اقدامی مقدس است.پس دوستان نسبت به آینده و سرنوشت شهر خودتان تدقیق لازم را داشته باشید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group