شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ساوه گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت بهترین راویان فرهنگ غنی هشت سال دوران سراسر افتخار جنگ تحمیلی هستند.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی سه شنبه ۳۰ شهریورماه در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در ساوه که همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور جهت تقدیر از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنج ارزشمندی است که می‌توان با اندیشیدن و تفکر در ابعاد گوناگون آن این گنج را استخراج کنیم.

وی بیان کرد: اگر امروز دشمن در بسیاری از عرصه ها توان رویارویی با نظام اسلامی را ندارد قطعا برگرفته از محاسبات دوران دفاع مقدس است. دورانی که به دشمنان نظام آموخت هر هجمه نظامی علیه انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی با شکست مواجه خواهد شد و ملت ایران پاسخ قاطعانه‌ای به متجاوزین خواهد داد.

او افزود: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی برگرفته از کارجهادی و تلاش است و کشوری که در شروع دوران دفاع مقدس در ابتدای راه بود امروز پس از ۴۱ سال از دوران دفاع مقدس به سطحی از توانمندی رسیده است که موجب بالندگی نظام در سطوح بین المللی شده و در جنگ سخت و نرم به گونه ای عمل کرده که به مرز بازدارندگی دست پیدا کرده است.

فرمانده سپاه ساوه ولایتمداری و اطاعت از فرامین ولی فقیه را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد و افزود: هدایت‌های داهیانه رهبری برای نیروهای مسلح موجب پیشرفت، توسعه و اقتدار انقلاب و توان نظامی شده است.

وی بیان کرد: رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت بهترین انعکاس دهنده فرهنگ دوران دفاع مقدس برای فضای امروز جامعه هستند و باید نقش زینبی خود را همچون واقعه عاشورا در جامعه امروزی با انتقال گذشته پر افتخار خود ایفا کنند.

سرهنگ دستجانی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین راویان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و رزمندگان به‌عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین روایتگران این فرهنگ غنی هستند و باید سینه به سینه و نسل به نسل آن را در جامعه بازگو و منعکس کنند.

در این آئین با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

همچنین مسئولان شهرستان ساوه از کارکنان ایثارگر فرمانداری نیز با اهدای هدایایی تجلیل کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group