جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی دست یافت و مهمترین دستاورد هشت سال جنگ، کشف فرمول قوی شدن است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی یکشنبه ۲۷ شهریورماه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقتدریم» و با توجه به شرایط کرونایی برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... برگزار می شود.

وی گفت: دفاع مقدس از هجوم وحشیانه نیروهای بعثی عراق به محدوده جغرافیایی ایران اسلامی شروع شد تا خاک این سرزمین را از محدوده جغرافیایی آن جدا کنند که با مقاومت ملت ایران با شکست مواجه شدند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فروپاشی نظامی بودند که مدت زمان کوتاهی از شکل گیری  آن می گذشت و در این میان ملتی مقاوم در برابر تعدی دشمنان ایستادند و امروز در چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس بار دیگر این اقتدار را به رخ جهانیان خواهد کشاند و نشان خواهند داد که ما همچنان مقتدریم.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس فرمول قوی شدن را کشف کردیم، افزود: با ایمان به خدا  و اراده مصمم قوی شدیم و دشمن تا دندان مسلح را از خاک این مرزوبوم به عقب راندیم.

وی افزود: امروز نتیجه حضور آمریکا را در افغانستان می بینید.  غرب به دنبال ایجاد فضای رقابتی است ولی قدرت از غرب به شرق در حال حرکت است و پیمان شانگ‌های دلیلی بر این ادعا و مقدمه ای بر انتقال قدرت از غرب به شرق است.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه حرکت بر مسیر ولایت مداری و پشتیبانی از نظام از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمن امروز در همه عرصه ها طعم شکست را چشیده و جنگ‌ ادراکی که  آخرین تیر است را از طریق فضای مجازی راه انداخته است. باید مدل ها و خاکریز جنگ ادراکی تعریف شود و رسانه ها نیز از آرمان های نظام پشتیبانی کنند.

وی در ادامه به برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که سهم ساوه در این بخش ۱۰۰ هزار نفر است، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، سرکشی به خانواده معظم شهدا، صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی، سرکشی از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی ، مواسات و ادامه کمک های مومنانه با اهدای هزار بسته معیشتی و برگزاری نشست های روشنگری با حضور راویان دفاع مقدس از برنامه های این هفته است.

وی افزود: برگزاری رزمایش فرهنگی تجلیل از ۴۱ خانواده شهید، حضور در نماز جمعه، گشت رضویون با هدف امنیت پایدار،. نواختن زنگ مقاومت در یکی از مدارس، برگزاری یادواره های شهدا به صورت مجازی و حقیقی، ارائه خدمات اجتماعی در قالب میز خدمت، رژه موتوری و خودرویی منتهی به عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از سربازان از جمله برنامه های شاخص است.

سرهنگ دستجانی افزود: در مسیر مقاومت رسانه ها نقش اساسی دارند و اجازه نخواهند داد در جنگ ادراکی، دشمن دل مردم را خالی کند و در مقابل همه هجمه ها ایستادگی خواهند کرد. جریان غرب زده بدنبال کم رنگ کردن تلاش های دولت انقلابی است.

وی همچنین گفت: توزیع عمده لاستیک هایی که در سال گذشته احتکار شده بود و توسط سربازان گمنام سپاه و  قرارگاه ۱۷ ربیع کشف شده بود در سطح شهرستان آغاز شده است و این اقدام  عاملی شد تا افرادی که اقدام به احتکار لاستیک کرده بودند کالاهای خود را  در سامانه ثبت کنند.

وی با تاکید براینکه امیدآفریی واقع بینانه را باید با خدمت صادقانه به جامعه تزریق کنیم، افزود: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون عامل عبور از پیک کرونا و وضعیت قرمز است. عده ای با نفی واکسن تلاش می‌کنند تا سلامت مردم به مخاطره بیفتد، ‌باید در مقابل القائات منفی این افراد ایستاد و با تزریق واکسن و رعایت پروتکل ها زنجیره سرایت را قطع کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group