جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

🔺معاون خدمات شهری شهرداری ساوه از آغاز عملیات تجهیز و بروز رسانی چراغ های چشمک‌زن ‌و هشدار دهنده راهنمایی و‌ رانندگی در تقاطع های اصلی شهر ساوه خبر داد.


🔺محسن مددی در گفتگو با شبکه خبری ساوه و زرندیه اظهار کرد: با توجه به لزوم گسترش، بهینه سازی و ایجاد تحول در امر تجهیز تقاطع ها و میادین به چراغهای راهنمایی و رانندگی در تقاطع های شهری بروزرسانی ، تجهیز و آپدیت می شوند.

🔺وی بیان کرد: به روزرسانی و اپدیت چراغ های راهنمایی و رانندگی و مجهز شدنش به دستگاه UPS جهت تامین برق در زمان قطعی برق در دستور کار قرار دارد و به دلیل حجم تردد وسایط نقلیه در میدان آزادی اولویت با این میدان است.


🔺مددی گفت : شهرداری ها بعنوان اصلی ترین متولی خدمات در سطح شهر ها همواره برای بروزرسانی امکانات درون شهری باید برنامه ای تعیین شده و اصولی را پیگیری نمایند تا مستهلک شدن مبلمان شهری و دیگر امکانات باعث عدم سرویس دهی و خدمات دهی به شهروندان نشود.

🔺وی یادآور شد : در اجرای این هدف سعی گردید تا با بروزرسانی و نصب و ایمن سازی چراغ های چشمک زن و راهنمایی و رانندگی در تقاطع های اصلی شهر اقدام نموده و در ادامه نیز نقاط حادثه خیز و دارای اولویت شناسایی و چراغ هشدار دهنده چشمک زن نیز نصب خواهد شد.

🔺وی در خصوص قطعی چراغ در میدان آزادی نیز گفت: قطعی موقتی به دلیل بروز سانحه تصادف بوده است و دلیل خاصی مبنی بر کوتاهی از سوی شهرداری و یا عامل دیگری نبوده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group