سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

تمامی اخبار

مهندس حسینی: اعتبار استانی خوبی جهت انجام کارهای زیرساختی در پیاده راه جذب شد.

🔺به گزارش نارستان، مهندس سید مهدی حسینی شهردار ساوه در حاشیه آغاز فعالیت ساماندهی پیاده راه حضرت امام (ره) توسط شهرداری، گفت: بنده به نمایندگی از تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز، مدیریت شهرستان و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری از کسبه و مردم عزیز و بزرگوار ساوه به دلیل طولانی شدن این پروژه و زحماتی که چند ماه اخیر در شرایط سخت اقتصادی و کرونا متحمل شدند، عذر خواهی می کنم.

🔺وی ادامه داد: پروژه پیاده راه ساوه در سال ۱۳۹۴ اجرا شد اما به دلایل مختلف از جمله عدم هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان با مشکلاتی همراه شد که این امر ساماندهی ساختار آن را به لحاظ کالبدی و زیرساختی ضروی ساخت.

🔺وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات موجود در این پروژه در نهایت همه دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت مجموعه فرمانداری و فرماندار محترم با برگزاری جلسات هماهنگی متفق القول شدند که این پروژه ساماندهی و همه تاسیسات زیربنایی مورد نیاز در آن اجرا شود.

🔺مهندس حسینی اظهار داشت: از سویی دیگر اعتبارات خوبی در طرح ملی ستاد بازآفرینی شهری به مبلغ 15 میلیارد تومان برای ساماندهی شبکه برق زیرزمینی در نظر گرفته بود که اگر اجازه هزینه‌کرد و استفاده از این فرصت داده نمی‌شد این پول جذب بازار اراک می‌شد.

🔺وی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب نیز سالها بود که می خواست شبکه اصلی فاضلاب را از محور پیاده راه عبور دهد اما امکان آن وجود نداشت و در نهایت حفاری های لازم در طول پیاده راه صورت گرفت و شبکه فاضلاب اجرا شد.

🔺 شهردار ساوه گفت: در کنار آن لوله آب شیرین هم برای تامین آب شیرین به مغازه ها نیز همزمان اجرا شد و شرکت مخابرات و گاز هم با توجه به تداخل با دیگر شبکه های موجود نیازهای زیرساختی خود را اجرا کردند و هم اینک زمینه برای ساماندهی پیاده توسط شهرداری مهیا شده است.

🔺وی افزود: اجرای پروژه پیاده راه در حال حاضر پس از انجام اقدامات زیرساختی با حذف تمامی موانع فیزیکی مانند تیرهای برق و سایر موانع مزاحم همراه است تا یک فضای کاملاً باز و بدون مزاحمت را برای تردد و تعامل شهروندان فراهم کند و انشاءالله با اقدامات صورت گرفته بتوانیم یکی از زیباترین پیاده راه های کشور را اجرا و تقدیم مردم بزرگوار و عزیز ساوه کنیم.

🔺به گفته وی، پیاده راه ساوه برای اولین بار در استان به صورت پایلوت اجرا می شود چون تمامی شبکه هوایی برق آن جمع آوری شده و انشاالله که بتوانیم در کمترین زمان ممکن یکی از زیباترین و کاملترین خیابان های شهر و یکی از یادگارهای دوره پنجم را تقدیم ساوجی های عزیز نماییم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group