پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

تمامی اخبار

بسمه تعالی

شهروندان فهیم ساوجی ؛

از آنجا که دو موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز و پروژه ی پیاده راه بازتاب های وسیعی در سطح شهرستان داشته است ، مجمع خبرنگاران شهرستان ساوه خود را نسبت به این دو موضوع بی تفاوت نمی بیند ، فلذا اشعار می دارد :

🔹۱- در موضوع مواجهه با ساخت و سازهای غیر مجاز ، ملاک و مناط ، اعمال صحیح و بدون تبعیض قانون و #حاکمیت_قانون است ، به طوری که با سوداگران و زمین خوارانِ منفعت طلب ، برخورد پشیمان کننده شود و حتی المقدور از لایه های منعطف قانون به نفع محرومینی که محرومیت آنان محرز است ، استفاده شود و در مواردی که می توان آنان را از زمین و مسکن بهره مند ساخت ، از هیچ اقدام جهادی و مخلصانه ای دریغ نشود که این مهم ، سابقا در چارچوب ماموریتی خطیر از سوی مقام معظم رهبری به نمایندگان #مجلس_یازدهم با عنوان ضرورت رسیدگی به معیشت و رفاه #قشر_ضعیف_جامعه ابلاغ شده که مقتضی است ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه ای نسبت به تحقق اوامر معظّم له داشته باشند .

🔹۲- ضروری است که مسوولین گرامی در اعمال صحیح قانون ، جنبه ی اقناعی و آگاهی بخشی به افکار عمومی را فراموش نکنند و بیش از پیش با پیشگیری به موقع و هوشمندانه ، از وقوع جرایم جلوگیری نمایند و همواره با زمان شناسی و دور اندیشی عمل کنند .

🔹۳- در خصوص اجرای طرح #پیاده_راه ، اعمال نظر فنی و کارشناسی مرجع قانونیِ ذی صلاح ملاک عمل است ، چرا که طبعا نظر نهایی چنین مرجعی ، حاصل برآیند شورایی از مطّلعین و متخصّصین است و علی القاعده تبعیّت از نظر نهایی چنین جمعی بر یک حجّت شرعی و عقلی استوار است .

مجمع خبرنگاران شهرستان ساوه ضمن احترام به نظرات کارشناسی مرجع ذی صلاح ، بر اجرای طرح های مدیریت شهری با پیوست آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی تاکید دارد .

🔹۴- مجمع خبرنگاران شهرستان ساوه از مسوولین ذی ربط می خواهد تا در فضایی منطقی و کارشناسی به برخی از سوالات و ابهامات ایجاد شده در ذهن افکار عمومی از قبیل ضرورت تمهید اقداماتی برای #تردد_بیماران در محوطه ی پیاده راه و کوچه های مجاور آن که غالبا مطب پزشکان در آنجا متمرکز است و همچنین چراییِ باز اجرایِ این طرح پاسخ دهند .

▫️این مجمع ، اقدامات متکی به هم اندیشی با مردم و نخبگان جامعه را دارای اثربخشی حداکثری می داند و معتقد است که در نظر داشتن این مهم در روند اجرای پروژه های مدیریت شهری ، بسیار نافع خواهد بود .

💢 #مجمع_خبرنگاران_شهرستان_ساوه
۲۶ تیر ۱۴۰۰

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group