جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: بر اساس رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، این شهرستان از امروز در شرایط مناطق با وضعیت پرخطر و قرمز قرار گرفت و وضعیت شهرستان زرندیه هم به شرایط نارنجی تغییر یافت.

دکتر «محمود کریمی» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا گفت: این اتفاق با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌ ساوه حادث شد و زرندیه هم در شرایط نارنجی قرار گرفت.

وی بیان کرد: طبق شرایط جدید، تمام تالارهای پذیرایی باید تعطیل شوند که مساله ای لازم‌الاجرا است و در صورت مشاهده فعالیت این مراکز، نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

به گفته سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه، از امروز تنها گروه‌ شغلی یک مجاز به فعالیت است و گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌های عضو قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه تیم‌های بازرسی مشترک به سرعت تشکیل و فعالیت خود را آغاز کنند.

دکتر کریمی از مردم خواست پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ را رعایت کنند در غیر این صورت آمار مبتلایان و فوتی ها افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: فعالیت تمام پاساژها و بازارهای مسقف، باشگاه‌های ورزشی و آرامستان‌ها در شهرستان ساوه ممنوع است.

از اسفند سال ۹۸ تاکنون حدود ۲۱ هزار نفر در ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شدند و در همین مدت هم ۴۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group