جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف 31 دستگاه خودروی صفر احتکار شده به ارزش 35 میلیارد ریال د ر یک پارکینگ در اين شهرستان خبر داد.

?سرهنگ"علي اكبر عيسي آبادي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی و با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در عملیاتی، یک پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر داخلي و خارجي را شناسايي كردند.

?وي افزود:‌ در هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي و در بازرسي از اين پاركينگ تعداد 31 دستگاه خودرو شامل 6 دستگاه پرايد ، 2 دستگاه پژو پارس ، 2 دستگاه ساندرو، 2 دستگاه وانت نيسان ، 3 دستگاه برليانس ، 5 دستگاه ساينا ، 2 دستگاه پژو 206 ، یک دستگاه تيبا 2 ، یک دستگاه هايما S7 ، یک دستگاه رانا ، یک دستگاه وانت پرايد ، 2 دستگاه کيا سراتو، 2 دستگاه 30CROSS Hو یک دستگاه سمند كشف شد.

?این مقام انتظامی ارزش ريالي خودروهاي كشف شده را در حدود 35 ميليارد ريال اعلام كرد و بیان داشت: طی اجرای این طرح عملیاتی، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

?فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعاليت افراد فرصت طلب و سودجو در زمينه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group