جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوه گفت: بیشترین گشت تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ساوه مربوط به کروناست.

محمد زارعی امروز دوشنبه 26 اسفند در حاشیه گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ساوه در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا که همزمان با روزهای پایانی سال صورت گرفته است بیشترین ظرفیت گشت‌های مشترک تعزیرات و اتاق اصناف در حوزه کالاهای سلامت محور مربوط به بیماری کروناست.

وی بیان کرد: در حین اجرای گشت‌های مشترک تذکرات لازم داده شده و بدیهی است که هر اتفاقی که در حوزه جلوگیری از آسیب به سلامت مردم رقم می‌خورد پیگیری می شود و برابر مقررات و قوانین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس تعزیرات حکومتی ساوه افزود: گشت مشترک ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و با متخلفین بویژه در حوزه عرضه موادغذایی و لبنی، مشاغل ضروری و نانوایان با شدت برخورد قضایی و تعزیری می‌شود.

وی همچنین از کشف ۱۱ گالن الکل قاچاق و موادضدعفونی در این شهرستان خبر داد و افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مراکز ضایعات فروشی و تجمیع ضایعات در این شهرستان پلمب شده است.

بازرس اتاق اصناف ساوه نیز گفت: مردم مطمئن باشند متخلفین در هر صنف و جایگاهی مصون نبوده و با محرز شدن هرگونه تخلف احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه کالا و... شدیدا با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مرتضی سعیدی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت یا بازرسی اتاق اصناف ساوه به شماره تلفن ۴۲۲۱۹۶۱۲ تماس بگیرند.

وی از مردم خواست از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در هنگام خرید کالا از واحدهای صنفی به هیچ وجه پول نقد پرداخت نکرده و حتما از طریق کارت بانکی مبلغ کالای خریداری شده را پرداخت کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group