جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی به منظور هماهنگی و یکپارچگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های امدادی شهرستان در راستای پاسخگویی هر چه بهتر و سریعتر به حوادث احتمالی این ایام، رزمایش بزرگ سازمان‌های امدادی شهرستان ساوه به میزبانی جمعیت هلال احمر اجرا شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی،  در این رزمایش که با حضور پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر، پرسنل عملیاتی  اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس برگزار شد، نیروهای عملیاتی اقدام به انجام عملیات ایمن سازی صحنه حادثه، اطفاء، رهاسازی و تثبیت پزشکی و فیزیکی مصدومین پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه در این مراسم به اشاره به آغاز طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فروردین سال آینده گفت:  هماهنگی و همکاری  دستگاههای عضو ستاد خدمات امداد و نجات و پاسخگویی سریع تر به مصدومان حوادث احتمالی مهمترین هدف برگزاری این رزمایش است.

سیدلقمان حسینی به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و نیز طرح اعزام کاروان های سلامت و نیکوکاری به مناطق محروم با مشارکت سایر ارگان ها در ایام تعطیلات نوروز‌ اشاره کرد و گفت: علاوه بر خدمات در حوزه امداد و نجات و طرح راهنمایان مسافرین نوروزی با احداث پایگاه های نوروزی هلال احمر کار توزیع سبدهای غذایی در مناطق روستایی و عشایری شهرستان ساوه نیز انجام و معاینه رایگان اهالی این مناطق در کنار طرح نوروزی هلال احمر انجام می شود.

به گفته رئیس هلال احمر ساوه  60 نجاتگر جمعیت هلال احمر ساوه، امدادگران داوطلب و پرسنل این جمعیت در اجرای این طرح‌ها مشارکت دارند.

وی از شهروندان خواست تا با شماره تماس 112 که حتی بدون سیم کارت هم امکان برقراری ارتباط وجود دارد حوادث و سوانح جاده ای را اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group