جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از انهدام کامل دو باند سارقین منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پرویز اسدی در نشستی با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی افزایش میزان وقوع سرقت منزل طی سالجاری در سطح شهرستان ساوه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس بویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش فراوان و انجام کارهای کارشناسانه و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو باند سرقت منزل در سطح شهرستان شدند.

این مقام انتظامی در ساوه تصریح کرد: یکی از این باندها که چهار نفر بودند پس از اطمینان از خالی بودن منازل از سکنه با شیوه های خاصی به منزل ورود می کردند و اقدام به سرقت وجوه نقد، طلا و جواهرات و اقلام ریز از واحدهای مسکونی و منازل مردم می‌کردند.

وی ادامه داد: باند دیگری نیز اقدام به سرقت از خانه باغ‌ها و باغ ویلاهای اطراف شهر می کردند که خوشبختانه هر چهار نفر باند اول و دو نفر باند دوم در عملیات پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ اسدی بیان کرد: در پی دستگیری سارقین، با اعلام فراخوان به مالباختگان اطلاع رسانی لازم صورت گرفت و تاکنون 38 نفر از مالباختگان بسیاری از وسایل منزل خود را شناسایی کردند و سارقین نیز به وقوع سرقت اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: سارقین مورد نظر در استان های قم، قزوین، زنجان و مرکزی اقدام به سرقت می کردند و تحت پیگیرد قانونی به دلیل سابقه سرقت هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group