پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرماندار ساوه با تاکید بر پرهیز از تخریب و افترا در کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی نباید رنگ و بوی انتخاباتی پیدا کند و اگر مباحث انتخاباتی هم مطرح می‌شود در راستای ایحاد شور و نشاط و اشتیاق به منظور حضور حداکثری در انتخابات باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان ساوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها افزود: در کرسی‌های آزاد اندیشی سعی کنیم سطح و بینش فکری را ارتقا دهیم.

وی خواستار ترویج اهداف دانشگاه و دانشجویی بدور از منافع شخصی یا گروهی در کرسی‌های آزاد اندیشی شد و گفت: در مناظره‌ها و پرسش و پاسخ‌ها از افراد صاحب نظر در راستای ارتقای فکری دانشجویان استفاده کنیم.

فرماندار ساوه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شهرستان ساوه بعنوان قطب صنعتی کشور گفت: می‌تواناز مدیران کار آفرین موفق صنعتی در دانشگاه‌ها دعوت کرد و زمینه تعامل دانشگاه با صنعت را در جهت بهره مندی صنعت و دانشگاه از استعدادهای نخبگان علمی و ایجاد شور و نشاط و امید به آینده در بین دانشجویان فراهم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری اقشار مختلف مردم است که نقش دانشجویان و دانش آموزان در این بین پررنگ تر است.

وی نظام جمهوری اسلامی را برای دانشجویان و دانش آموزان دانست و گفت: محرک این انقلاب دانشجویان و دانش آموزان بودند که در 16آذر ماه در دانشگاه تهران علیه سلطه طلبی بیگانگان و سیاست‌های غلط حکومت طاغوت بپا خواستند .

فرماندار ساوه افزود: با توجه به گذشت چهار دهه از عمر این انقلاب می‌بایست با برگزاری هر چه باشکوه‌تر گرامیداشت روز دانشجو درانتقال جانفشانی‌ها و فداکاری‌های این قشر فرهیخته در گذشته به نسل امروز اقدام کرد.

وی جوانان و دانشجویان نسل امروز را با شور و پر نشاط توصیف کرد و گفت: امروز در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی هستیم که بیانگر تربیت نخبگان علمی و دانشگاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group