شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیرعامل شرکت رادیاتور پارسیان زرندیه گفت: تخصيص 50 ميليارد ریال اعتبار دولتي موجب افزايش دو برابري ظرفيت توليد و ايجاد اشتغال پايدار در این واحد تولیدی خواهد شد.

سید حسن فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است، عنوان کرد: این شرکت برای ۷۷ نفر به صورت مستقیم در قالب نیروهای تمام وقت و پاره وقت و همچنین برای ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت سالانه ۵۰۰ تن انواع رادیاتور برای خنک سازی سیستم‌های سبک و سنگین تولید می‌کند، افزود: متاسفانه با توجه به بحران اقتصادی کشور و نوسانات و افزایش بی رویه نرخ ارز علاوه بر کاهش صادرات، تولید شرکت نیز به نصف ظرفیت خود رسیده است.

فاطمي با اشاره به اينکه اين واحد توليدي هم اکنون با 50 درصد ظرفيت خود فعال است، تاکيد کرد: در صورت تخصيص اعتبار به ميزان 50 ميليارد ريال ضمن افزايش دو برابري ظرفيت توليد بستر اشتغال پايدار نيز فراهم خواهد شد و علاوه بر تامين نياز کشور، در حوزه صادرات نيز حضوري موثر خواهيم داشت.

به گفته وی، این شرکت در مساحتی بالغ بر ۳۶۰۰ متر مربع با ۲۵۰۰ متر مربع زیربنا احداث شده است و با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ متر مربع زمین قابلیت ارتقا نیز دارد.

فاطمی با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکرده است، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای شرکت و همچنین افزایش و تنوع تولید در صورت اعطای تسهیلات کم بهره از طریق صنایع اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۹۰ شروع به تولید رادیاتور برای شرکت‌های ایران خودرو و سایپا کرده است، اظهار کرد: شرکت رادیاتور پارسیان سابقه فعالیت و تولید رادیاتور‌های شرکت‌های بزرگ صنعتی مانند راه آهن، سایپا یدک، ایران خودرو دیزل، ملی حفاری اهواز، نفت، هپکو، راه سازی، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، و... را در رزومه خود دارد و در زمینه تولید رادیاتورهای بزرگ و صنعتی حرف اول را می‌زند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه این شرکت در زمینه تولید رادیاتورهای کشاورزی، راهسازی و معادن، حفاری، صنعتی، ژنراتور، مبدل برق، نیروگاه، شرکت نفت، موتورهای برق کشاورزی، انواع خودروهای سبک و سنگین نیز فعالیت می‌کند؛ خاطرنشان کرد: متاسفانه رادیاتورهای بی‌کیفیت چین مانند سایر محصولات این کشور بازار داخلی را قبضه کرده است لذا این شرکت میل به تولید ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت رادیاتور پارسیان نیاز بسیاری از بازارهای داخلی را تامین می‌کند، سزاوار است با حمایت‌های مسئولان این شرکت را توسعه دهیم و همچنین با راه اندازی خط جدید در ارتقا و افزایش تنوع تولید گام مهمی برداریم.

به گفته وی، متاسفانه عدم حمایت مسئولین و واردات محصولات بی‌کیفیت از کشور چین از توسعه شرکت‌هایی مانند رادیاتور پارسیان ممانعت می‌کند و با افت تولید و یا تعطیلی شرکت‌ها اشتغالزایی نیز کاهش پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه شرکت دانش بنیان رادیاتور پارسیان طی این سالها فعالیت گسترده‌ای در سطح کشور داشته و بخش عمده‌ای از نیاز بازار و شرکت‌های دولتی را تامین کرده است، بیان کرد: مهندسين این شرکت با تکیه بر دانش روز و با در نظر گرفتن ملاحظات طراحی، انواع رادياتورها را با استفاده از تجربه و تكنولوژی روز در راستای بهبود و رشد پروسه انتقال حرارت به منظور پيشگيری از بالا رفتن دماي موتور طرحی کرده و به ايده‌های مطلوبی رسيده‌اند.

وی تصریح کرد: این شرکت با بيش از ٣٥ سال سابقه فعاليت در صنعت رادياتور داراي گواهينامه ايزو ٩٠٠١ و ایزو رادیاتور پارسیان است و در زمینه طراحی و تولید انواع شبكه، رادیاتور و مبدل‌های آب و هوا و روغن مس و برنجی،انواع رادیاتورهای ماشین آلات كشاورزی، رادیاتورها و مبدل‌های ماشین آلات حمل و نقل اعم از حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، رادیاتورها و مبدل‌های ماشین آلات راهسازی، حفاری و معدن، رادیاتورها و مبدل‌های دیزل و ژنراتور صنعتی، شركت نفت و وزارت نیرو و ...، طراحی و تولید انواع رادیاتور و مبدل‌های آب و هوا و روغن با توجه به سفارش یا طبق نمونه مشتری و تولید رادياتورهای آلومينيومی خودرو فعالیت دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group