شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

به دلیل کسب نتایج ضعیف در تیم فوتسال شهرداری ساوه، محسن خبیری سرمربی این تیم از این سمت برکنار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، شهردار ساوه در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه از قطع همکاری با محسن خبیری در سمت سرمربی باشگاه خبر داد اما معرفی سرمربی بعدی تیم به هفته‌های آتی موکول شد.

سید مهدی حسینی در خصوص شرایط تیم گفت: متاسفانه با توجه به مشکلات و محدودیت‌های ابتدای فصل فعالیت تیم فوتسال بسیار دیر آغاز شد و مشکلاتی از نظر جذب بازیکن و زمان آماده سازی از ابتدای فصل گریبان تیم را گرفته و اثرات آن همچنان باقی است.

وی افزود: از همان زمان سعی بر فراهم کردن کلیه امکانات و حفظ آرامش تیم داشتیم و از کادر فنی حمایت کردیم و زمان کافی را به آنها دادیم اما نتایج کسب شده مطابق انتظارات و درخور نام شهرداری ساوه نبوده و در جلسه امروز تصمیم بر این شد تغییراتی در کادر فنی ایجاد و بر این اساس به همکاری خود با سرمربی فعلی تیم پایان می دهیم.

وی افزود: با شرایط ابتدای فصل و زمان اندک تا شروع مسابقات هر مربی جسارت حضور در آن شرایط دشوار را نداشت اما محسن خبیری مردانه این چالش سخت را پذیرفت و در مدت همکاری تلاش زیادی برای تغییر شرایط تیم داشت که از زحمات وی قدردانی کرده و امیدواریم بتوانیم با انتخاب سرمربی جدید و بهره‌گیری از توان سایر مربیان نتایج تیم روز به روز بهتر شود.

حسینی در خصوص جانشین خبیری نیز گفت: از چند مربی باسابقه برنامه خواستیم و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. قصد نداریم شتابزده عمل کنیم و می‌خواهیم بهترین گزینه ممکن برای مدت باقیمانده انتخاب شود.

بنا بر تصمیم هیات مدیره باشگاه "علی همتی" یکی از مربیان تیم فوتسال شهرداری ساوه تا انتخاب سرمربی جدید هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.

شهرداری ساوه هم اکنون با 6 امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر فوتسال قرار دارد. این تیم پنجشنبه این هفته در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور پذیرای تیم حفاری اهواز است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group