جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای هدف از موضوعات مطرح شده طی روزهای اخیر در خصوص حذف پسوند "ویژه" از عنوان فرمانداری ساوه را ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی عمومی دانست.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در این بیانیه آورده است: براساس اخبار واصله، برخی با فرافکنی و شایعه پردازی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامیدی عمومی دارند .

شایان ذکر است، براساس تصمیمات متخذه تعداد ۴۴ شهر دارای فرمانداری ویژه هستند یعنی به ازای هر استان یک شهر و از این تعداد ۱۰ شهر در مرحله اول بعنوان فرمانداری ویژه مورد تأیید قرار گرفتند. ساوه از جمله شهرهایی بود که در مرحله دوم مجوز فرمانداری ویژه را اخذ کرد .

در حال حاضر با عنایت به اینکه دولت حتی برای پرداخت حقوق با مشکل مواجه است تصویب چارت سازمانی در راستای استقرار فرمانداری ویژه در هیچکدام از ۴۴ شهر محقق نشده است و با پیگیری های انجام شده در یکسال گذشته، نه تنها قرار به حذف نام ویژه از فرمانداری شهرستان ساوه نیست بلکه مقرر است معاونت دیگری به ساختار سازمانی فرمانداری اضافه شود و به احتمال قریب به یقین از ظرفیت بانوان در این معاونت استفاده خواهد شد .

حال چرا مسئله ای که در یکسال قبل مطرح شد و با اعتراض شدید ختم به خیر شد به یکباره توسط کسانی که انگار از خواب یکساله بیدار شده اند مجدداً مطرح می شود خدا می داند.

منصوری در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به پیگیری انجام شده در این خصوص آورده است: درخصوص موضوع مذکور با اطلاع رسانی بموقع فرماندار توانستیم با قدرت فرمانداری ویژه را همانند قبل حفظ کرده و مضافاً مجوز یک معاونت جدید را نیز اخذ کردیم.

وی در این بیانیه هدف از طرح این موضوع بعد از یکسال را تخریب و ایجاد بی اعتمادی عمومی دانسته و آورده است: پرواضح است که حفظ منافع مردم اصلاً مطرح نیست.

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در پایان اعلام کرده است که فردا یکشنبه یکم مهرماه در صورتی که قرعه صحبت در صحن علنی مجلس بنامش افتاد، دلیل آنچه عوام فریبی در این رابطه عنوان کرده را توضیح‌ خواهد داد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group