پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

کودک 9 سال اراکی، تمامی پول توجیبی هایی که مدت ها پس انداز کرده بود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هدیه کرد.

با توجه به شرایط اقلیمی امروز ایران یکی از راهگشاترین کارها برای ادامه کشاورزی در این کشور خشک و نیمه خشک، ایجاد گلخانه‌های نوین در پهنه‌های کشاورزی است.

معاون رییس جمهور گفت: برای ایمن شدن محورهای مواصلاتی کشور در سال آینده پروژه های متعددی هدف‌گذاری شده است که از جمله آنها برطرف کردن ۸۰۰ نقطه حادثه خیز در سال آینده و بهره‌برداری از این پروژه هاست.

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه امسال کم بارش‌ترین سال در ۸۶ سال گذشته بوده است گفت: در مدیریت مصرف باید خیلی کار کنیم و شاه کلید عبور از شرایط حاضر و پیشگیری از شرایط بحرانی فردا، مدیریت مصرف است.

پس از ۲۴ ساعت از پایان رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نتیجه نهایی این ۲ انتخابات ساعت ۲۲ شنبه توسط سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام و همه هفت داوطلب نمایندگی مجلس این استان مستقیم راهی بهارستان شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت که موضوع بررسی تاخیر پیمانکاران طرح‌های اقدام ملی مسکن ساوه در دستور کار قرار گرفته تا ارزش ریالی تاخیرهای غیرمجاز از سهم آورده متقاضیان این واحدها کم شود.

استاندار مرکزی گفت: شمار پایگاه‌های سلامت استان مرکزی به ۱۴۳ واحد رسید.

یک متخصص شهرسازی مدعی است که ایران هنوز وارد عرصه معماری و شهرسازی علمی نشده و معماری اصیل ایرانی همچنان مغفول مانده است.

 فرمانده انتظامي استان از کشف يک فقره زمين خواري به ارزش 140 ميليارد ريال در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: 8 نفر متهم در اين راستا شناسايي شده اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group