پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

ماموران پلیس امروز در ساوه یک هزار عدد مرغ و در زرندیه هم ۲ و نیم تن چوب قاچاق کشف کردند.

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ساوه روز پنجشنبه، گفت: در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه، تعداد یک هزار عدد مرغ قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف شد.   

سرهنگ  «علی اکبر عیسی آبادی» افزود: در تداوم طرح های عملیاتی نیروی انتظامی، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.  

به گفته او، این تعداد مرغ زنده قرار بود از یکی از شهرستان های استان به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع به استانی دیگر  منتقل شود که با اقدام به هنگام پلیس ساوه شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی ساوه اظهار کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

سرهنگ عیسی آبادی در ادامه به برخورد پلیس با استفاده کنندگان دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق نیز اشاره داشت و گفت: در روز گذشته و در اجرای طرح های عملیاتی پلیس، تعداد چهار دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی در شهرک فجر این شهرستان کشف شد.

توقیف محموله چوب قاچاق در زرندیه

 

اخبار انتظامی؛ کشف یکهزار عدد مرغ و ۲/۵ تن چوب قاچاق در ساوه و زرندیه

فرمانده انتظامی زرندیه نیز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲ و نیم تن چوب قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.   

سرهنگ «روح الدین یوسفوند» افزود: ماموران انتظامی شهرستان زرندیه در تداوم طرح های عملیاتی و با انجام تحقیقات، از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.  

وی اظهار داشت: این کامیون حامل ۲ و نیم تن چوب قاچاق بود که توقیف شد و ۲ نفر از عوامل دست اندر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

گفتنیست در یک ماه اخیر چند مورد توقیف کامیون های حامل چوب قاچاق داخلی و خارجی توسط پلیس شهرستان زرندیه شناسایی و توقیف شده اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group