پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

ایسنا/مرکزی در روزهایی که مردم کشورمان درگیر بیماری ویروس کرونا هستند کارمندان دو مجموعه خصوصی در زرندیه با مشارکت در تامین نیازهای بهداشتی کادر درمانی و به یاری متولیان حوزه سلامت آمدند.

بنیانگذار شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بخشی از حقوق کارکنان این مجموعه برای خرید ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی به بیمارستان های خط مقدم درمان بیماری کرونا در ساوه و زرندیه اختصاص یافت.

سید احمدموسوی افزود: کارکنان این مجموعه در اقدامی انسان دوستانه و به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را برای این کار خیرخواهانه اهدا کردند. با توجه به محدودیت منابع مالی وزارت بهداشت در تامین نیازهای بهداشتی کشور امید است این اقدام الگویی برای تمامی نوعدوستان و خیرین باشد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه دراجرای فرامین مقام معظم رهبری در کمک برای ریشه کنی این بیماری منحوس انجام شد، اظهار کرد::  در این اقدام فرهنگی و به منظور مشارکت در تامین سلامت و حفظ جان کادر پزشکی و پرستاری و نیز جلوگیری از شیوع این بیماری مبلغ اهدایی کارکنان  به حساب مربوطه واریز خواهد شد.

همچنین بهنام بابانژاد مدیر مجتمع خدماتی رفاهی باران زرندیه واقع در آزادراه تهران - ساوه از اهدای ۱۰ هزار عدد ماسک و موادضدعفونی به کادر پرستاری و درمانی ساوه و زرندیه خبر داد و افزود: به دلیل حمایت از اشتغال و همکاری با واحدهای صنفی مستقر در این مجتمع خدماتی، در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ از هیچکدام از صاحبان صنوف این مجتمع اجاره ماهیانه دریافت نخواهد شد.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی که کشور با چالش بیماری کرونا مواجه شده است باید دست به دست هم دهیم تا با موفقیت و کمترین هزینه مادی و جانی این بیماری را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: در عمل به آموزه‌های دینی باید به یکدیگر رحم کنیم تا خدای تعالی به ما رحم کند و براین اساس در حمایت از صاحبان صنوف و اشتغال آنان دو ماه کرایه مغازه از آنان دریافت نخواهد شد. امید است دیگر مالکان مغازه‌ها و مجتمع‌های مسکونی نیز بدین شیوه عمل کنند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group