جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه گفت: یکی از کارمندان سابق امور مالی شهرداری مامونیه به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی به 7 سال حبس، انفصال دائم، جزای نقدی و 74 ضربه شلاق محکوم شد.



?محمدرضا قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، ضمن بیان اینکه حکم محکومیت یکی از کارمندان سابق امور مالی شهرداری مامونیه به اتهام اختلاس و تضییع حقوق و اموال شهرداری صادر شد، اظهار کرد: این فرد به اتهام اختلاس توام با جعل سند به 7 سال حبس، انفصال دائم و جزای نقدی معادل 2 برابر مبلغ اختلاس به میزان 560 میلیون ریال محکوم شد.

?وی افزود: وجوه اختلاس شده توسط این فرد به حساب شهرداری بازگردانده شده است.

?رئیس دادگستری شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: از دیگر جرائم این فرد اهمال در اجرای وظایف قانونی و تضییع اموال عمومی به میزان 5 هزار و 343 میلیون و 154 هزار ریال بوده که به 74 ضربه شلاق محکوم و این مبلغ نیز جبران نشده است.

?قویدل ادامه داد: در اجرای ماده 134 قانون مجازات اسلامی پس از قطعیت حکم، مجازات اشد اجرا می‌شود که برای این فرد جرم مربوط به اختلاس از جمله 7 سال حبس، جزای نقدی و انفصال دائم است.
وی بیان کرد: این فرد متخلف حقوق دولتی کارکنان شهرداری را به حساب صندوقی واریز کرده و برای فرار کردن از بار بدهی و دیون بانکی، کارمندان حقوقشان را از این صندوق دریافت می‌کردند.

?رئیس دادگستری شهرستان زرندیه افزود: این فرد همچنین به پیمانکاران شهرداری اضافه پرداخت داشته و از این طریق اموال عمومی تضییع شده است.

?قویدل ضمن اشاره به فرموده امام(ره) در مورد اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران گفت: امام(ره) می‌فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور نبود» که در همین راستا از سربازان گمنام اطلاعات سپاه زرندیه تشکر و قدرانی ویژه داریم  چراکه در کشف جرائم مربوط به اموال عمومی به دادگستری کمک کرده و برای سربلندی کشور تلاش می‌کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group