پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی که در نظر است به مناسبت نیمه شعبان، در اواخر فروردین ماه سال آینده در شهرستان زرندیه برگزار شود، منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص گفت: فراخوان این جشنواره در موضوعات انتظار فرج و تاثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی(عج)، ولایت فقیه، نیابت از ولایت امام عصر(عج)، استکبارستیزی و عدالت گستری قیام حضرت مهدی(عج)، تفاوت انتطار عامیانه و انتظار عالمانه، نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان صادر شده است.

احمد جوانمرد بیان کرد: شاعران، ادیبان، فرهیختگان و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا مورخ ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به دبیرخانه این جشنواره به نشانی های مرقوم در فراخوان ارسال کنند.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی شاعران و ادیبان استان برای شرکت در این جشنواره ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامه‌هایی بتواند علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی شعر و ادبیات در استان مرکزی و شهرستان زرندیه؛ در ایجاد زمینه ظهور حضرت موثر واقع شود.

گفتنی است در دوازده دوره قبلی این جشنواره که به میزبانی شهرستان زرندیه برگزار شده است علاوه بر حضور شاعران و ادیبان شهرستان و استان، بزرگانی همچون حاج غلامرضا سازگار،عباسعلی وفایی، سیدحمیدرضا برقعی، حاج عباس حیدرزاده، سیدمحمدجواد شرافت، احمد حسین پورعلوی، مهدی جهاندار، مهدی رحیمی، خدیجه رحیمی، مجیدتال، محمدعلی مجاهدی، عبدالجبارکاکایی، رضانیکوکار و... نیز حضور داشته‌اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group