جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت:  حفظ حکومت اسلامی مهمترین معروف حال حاضر است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی،حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در شصت وهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با دستور جلسه ترویج و تعظیم شعائر حسینی بویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با اشاره به تاریخ1400 ساله دین مبین اسلام، تشکیل یک حکومت اسلامی مبتنی بر اصول اسلامی و قرآنی را آرزوی دیرینه مسلمانان عنوان کرد و ادامه داد: این مهم میسر نبوده مگر در مدت کوتاهی که مولی الموحدین امام علی(ع) تشکیل حکومت داده بودند و تاریخ خود گواه است در همان زمان کوتاه چه آزارها و ظلمهایی که بر ایشان روا نداشتند.

وی در ادامه افزود: ترویج فساد و فحشا یکی از مهمترین روشهای ضربه زدن به دین است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از این حربه به خوبی بهره برده ‌ اند و متاسفانه باید گفت که ما در جبهه فرهنگی و جنگ نرم، گاهی ضعیف عمل کرده و از دشمن جا مانده ایم.

در ادامه فرماندار زرندیه گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی یکی از بزرگترین مصادیق نهی از منکر بوده و می تواند کمک بسیار زیادی در راستای افزایش اعتماد عمومی داشته باشد.

هادی فدایی افزود: وقتی ارزش های دینی رنگ می ‌ بازد قطعا در ادامه ارزش‌ های ملی هم جایگاه خود را از دست می دهد، پس حفظ دین پایه و اساس حفظ و صیانت از نظام و حکومت اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این جلسه به روز بودن را یکی از راهکارهای موثر بودن فعالیت ‌ های فرهنگی دانست و افزود: مسئولین فرهنگی گاها با غفلت خویش موجب عقب ماندگی فرهنگی در بعضی از بخشها می شوند که می بایست هوشیاری و دقت نظر و به موقع عمل کردن را چاشنی فعالیتهای خویش قرار دهند.

احمد جوانمرد استفاده از ظرفیت های مردمی را در قالب گروههای فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیار را یکی از بهترین وموثرترین راهکارهای پیشبرد فعالیتهای فرهنگی و دینی عنوان کرد.

تهیه و توزیع بروشورهایی پیرامون خرافه گرایی و تحریف در مراسمات عزاداری میان ادارات و هیئات مذهبی، تهیه و توزیع فلش کارتهایی مرتبط با موضوع امر به معروف ونهی از منکر و مدیریت جلسات خانگی بانوان با توجیه مسئولین جلسات از جمله مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group