جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: در مقابله با جنگ اقتصادی هیچ عذر و بهانه ای از سوی مدیران پذیرفته نیست.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بهروز اکرمی در شورای اداری شهرستان زرندیه افزود: ما به عنوان مدیران اجرایی موظفیم و باید برای اینکه بتوانیم بهتر و مناسبتر و دقیق تر کار کنیم، آگاهی ها و اطلاعات کاملی داشته باشیم چراکه مدیر فاقد اطلاعات جامع نمی تواند درست کار کند.

وی با بیان اینکه مدیر اجرایی نمی تواند نسبت به مسائل بین المللی بی تفاوت باشد گفت: باید آگاه باشیم و بدانیم که مناسبات بین المللی در دنیای امروز چگونه است و حتما باید در شهرستان جلسات آموزشی برای مدیران اجرایی گذاشته شود. اگر می خواهیم مدیر موفقی باشیم باید مرتبا در معرض آموزش قرار بگیریم و آخرین یافته های علمی در حوزه کاری خودمان و حوزه های عمومی را دریافت کنیم چراکه مدیر ناآگاه موفق نخواهد بود.

اکرمی با بیان اینکه یکی از مشخصات مناسبات بین المللی مولفه قدرت است و در جامعه بین المللی، ملت و کشوری که قدرتمند باشد می تواند اهدافش را پیگیری کند افزود: ملت ها و کشورهای ضعیف، در مناسبات بین المللی محلی از اعراب ندارند.

وی اظهار کرد: از آنجاکه جمهوری اسلامی دارای مولفه های قدرت است دشمنان نمی توانند به این کشور تعرض کنند، باید قدر این مولفه ها را دانست و آنها را ارتقا داد.

اکرمی شهدا، نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و وحدت مردم پشت سر رهبری را از جمله این مولفه ها عنوان کرد و افزود: برخورداری ایران از این مولفه ها جایگاه این کشور را در مناسبات بین المللی ویژه کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رصد مستمر وضعیت عمومی کشور توسط مدیران اجرایی گفت: ما در جنگ اقتصادی هستیم و شرایط جنگی حکم می کند که همه با تمام توان و امکانات از کشور دفاع و با دشمن مقابله کنند. با روش های معمول نمی توان در این جنگ نقش آفرینی کرد، باید متفاوت و خلاقانه اندیشید و تصمیم گرفت.

اکرمی با تاکید بر اینکه در این رابطه هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: مدیران اجرایی و فرماندار به عنوان رییس شورای اداری باید یک تیم عملیاتی در شرایط جنگی تعریف کنند چرا که این تیم می تواند موفقیت حاصل کند.

وی استان مرکزی را استان ظرفیت ها دانست و گفت: زرندیه نیز ظرفیت ها و ویژگی های فراوانی دارد که نزدیکی به تهران یکی از مهمترین آنهاست.

اکرمی بر لزوم شناخت مدیران اجرایی از ظرفیت های شهرستان تاکید کرد و گفت: شورای اداری باید شورای عملیاتی بوده و مدیران اجرایی باید وحدت داشته باشند تا هم افزایی ایجاد و مشکلات موجود رفع شود. باید با برنامه حرکت کنیم و در این راستا شورای اداری باید اولویت های شهرستان را اول هر سال تدوین کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، بر لزوم بی طرفی کامل مدیران اجرایی و تبعیت کامل آنان از قانون در برگزاری انتخابات تاکید کرد و با اشاره به وضعیت موجود شهرستان افزود: رتبه های آموزش عالی شهرستان مناسب نیست و باید ارتقا یابد.

اکرمی همچنین وضعیت سازمان های مردم نهاد و نهادهای مدنی این شهرستان را نامطلوب عنوان کرد و گفت: نهادهای مدنی شهرستان باید فعالتر شوند.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث آب اظهار کرد: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی یک مسئولیت همگانی بوده و فقط کار دولت نیست، همه مردم و مدیران در این رابطه وظیفه دارند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی خواستار توجه به توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی در شهرستان شد و گفت: مردم به شادی و نشاط نیاز دارند. ضمن حفظ حریم ها و حرمت ها هیچکس با شادی مردم مخالف نیست. مدیران باید برای شادی مردم و نشاط سیاسی آنها برنامه داشته و در راستای خدمت رسانی بکوشند چراکه خدمت رسانی از مولفه های نشاط اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش ایسنا، افتتاح نمایشگاه آسیب های اجتماعی، حضور در گلزار شهدای شهر مامونیه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حضور در منزل خانواده تحت پوشش بهزیستی از برنامه های امروز اکرمی در زرندیه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group