جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار زرندیه گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی در شهرستان زرندیه در سال‌های گذشته 8 تا درصد بوده ولی در حال حاضر این تخصیص به حدود 50 درصد و برخی موارد به 100 درصد نیز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در شورای اداری شهرستان زرندیه که با حضور معاون سیاسی استاندار مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار ادارات قرار گیرد، اظهار کرد: وظیفه قانونی و شرعی مدیران و مسئولان این است که اقداماتی را جهت ارائه خدمات مناسب به مردم انجام دهند تا در نیتجه با ایجاد رضایتمندی نسبی، مردم به نظام جمهوری اسلامی علاقه‌مندتر شوند.

وی افزود: از ابتدای کار دولت فعلی، با توجه به انضباط مالی خوبی که صورت گرفت پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح شهرستان انجام شده است. تخصیص اعتبارات در این زمینه در سال‌های گذشته حدود 8 تا 10 درصد بوده اما در دولت یازدهم اختصاص اعتبارات به حدود 50 درصد و در برخی موارد به 100 درصد نیز رسیده که این مهم نشان دهنده انضباط مالی صورت گرفته در بدنه دولت بوده است.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر با بحران‌های اقتصادی مواجه هستیم شاید تخصیص اعتبارات کاهش پیدا کند اما باید مدیران با ابزارهایی که در اختیار دارند بتوانند بهترین کارها را در همین شرایط و علیرغم کاهش اعتبارات انجام دهند که این مهم منوط به توانایی مدیر و مسئول اداره است.

فدایی ادامه داد: یک مدیر باید دانا و توانا باشد و شناسایی نیازها را در سطح منطقه به خوبی انجام دهد، باید نیازهای شهرستان را دانسته و شناسایی و پیگیری مناسب به منظور دریافت اعتبارات در پروژه‌های عمرانی صورت گیرد.

وی بیان کرد: مدیر باید به راحتی از مشکلات عبور کند که این مهم با همیاری، خرد جمعی و کمک مردم و مسئولان محقق خواهد شد. کار برای یک مسئول و مدیر خستگی به دنبال ندارد اما موانع ایجاد شده مدیر را دچار خستگی خواهد کرد پس باید سعی کنیم تمام موانعی که بر سر راه ادارات و مردم وجود دارد را با همفکری و کمک به منظور رسیدن به یک نقطه مثبت از سر راه برداریم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group