جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام با تاکید بر اینکه شهادت یک امر اتفاقی نیست بلکه بدست آوردنی است، گفت: برای مصون ماندن انقلاب از انواع توطئه‌های دشمنان و اقتدار روز افزون نظام اسلامی باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سردار علی فضلی در یادواره شهیدان علی اکبر و علی اصغر مفیدی که همزمان با چهلمین روز عروج ابو الشهیدین حاج رمضانعلی مفیدی پدر بزرگوار این دو شهید در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه برگزار شد، افزود: خانواده معظم شهدا همه ظرفیت‌های خود را برای دفاع از دین خدا به میدان آوردند.

وی به نقش ایثارگران در پیروزی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم دیندار و ولایتمدار شهرستان زرندیه از همان ابتدای آغاز جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی حضور یافتند و شهادت فرزندان این مرزوبوم در عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر دلیلی بر این ادعاست.

وی اخلاص، بصیرت و ولایتمداری را سه ویژگی مهم رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و افزود: روحیه انقلابی رزمندگان و ایثارگران اسلام در کنار سایر ویژگی‌های برجسته آنان موجب تشکیل لشکر الهی برای مبارزه با کفر شده بود و با تحقق وعده الهی که همانا جبهه حق بر علیه باطل پیروز است به پیروزی بزرگ دست یافتند و رژیم بعث که توسط بیش از 20 کشور حمایت می‌شد تن به شکست داد.

سردار فضلی در ادامه به بیان خاطراتی از دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: میزان تجهیزات و امکانات ایران در مقابله به رژیم بعث هیچ تناسبی نداشت اما توکل به خدا و روحیه انقلابی رزمندگان موجب شد تا با دست خالی اما با ایمان و اعتقاد به خدای تعالی در این جنگ نابرابر به پیروزی دست یابند.

وی در ادامه درایت و بصیرت ملت را در دفاع از انقلاب و اسلام مورد تاکید قرار داد و افزود: با قدرت بازدارندگی که نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی ملت ایران پای آرمان های نظام اسلامی بدست آورده است، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و یاوه گویی های استکبار جهانی هیچ تاثیری در اراده آهنین ملت ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

این یادگار و جانباز هشت سال دفاع مقدس در ادامه به برگزاری یادواره شهدا به عنوان عاملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای گرانقدر میهن اسلامی یک موهبت الهی است و راهکاری برای حفظ خط و مسیر شهداست تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.

وی اقتدار و امنیت ایران را مرهون خون مطهر شهدا دانست و افزود: ثمره مجاهدت شهیدان، پیشرفت‌های کنونی ایران در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است و باید قدردان این ایثار و فداکاری شهدا باشیم.

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان و مردم شهرستان زرندیه به ویژه منطقه آسیابک برگزار شد، حاج سیدرضا تحویلدار از مداحان کشوری به مرثیه سرایی پرداخت و در ادامه کلیپی از حضور رزمندگان شهرستان زرندیه در دوران دفاع مقدس پخش شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group