جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر قریب الوقوع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ساوه و زرندیه دو طرح درمانی کلنگ زنی و افتتاح می شود.

محمدرضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در جریان سفر وزیر بهداشت که در نیمه دوم فروردین ماه سالجاری به ساوه و زرندیه انجام می شود، عملیات اجرایی احداث بیمارستان آموزشی ساوه وابسته به دانشکده علوم پزشکی آغاز و کلنگ آن توسط مقام عالی وزارت بهداشت به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: با وجود اینکه دولت و مجلس به دلیل محدودیت منابع مالی زیر بار اجرای هیچ طرح عمرانی نمی رفتند، اما با پیگیری های صورت گرفته و با تخصیص اعتبار ملی در ردیف بودجه سال 1398 به منظور احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید مدرس در ساوه که به تصویب مجلس و دولت رسید و با واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث این طرح درمانی، عملیات اجرایی آن در زمینی به وسعت 50 هزار متر مربع و زیربنایی به مساحت 30 هزار متر مربع آغاز خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت تصریح کرد: برخورداری شهرستان ویژه ساوه از یک بیمارستان مجهز و دارای امکانات مناسب با رویکرد آموزشی از انتظارات شهروندان ساوجی است که این آرزوی دیرینه مردم بزودی محقق خواهد شد.

وی گفت: شهرستان ساوه از جمله شهرستان های کشور است که در طول انقلاب هیچ بیمارستان دولتی در آن احداث نشده است و تنها بیمارستان دولتی این شهرستان قدمتی 50 ساله دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه زیرساختی در حوزه درمانی باشیم.

منصوری همچنین از افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه و نیز درمانگاه تخصصی شهر پرندک از توابع این شهرستان با حضور وزیر بهداشت خبر داد و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان امام رضا(ع) توسط وزارت راه و شهرسازی انجام و توسط وزارت بهداشت تجهیز شده است و در سفر وزیر بهداشت به زرندیه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group