جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار زرندیه گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مسدود بودن محور قدیم تهران به ساوه در محدوده شهرستان زرندیه صحت ندارد.

هادی فدایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: هیچ یک از راههای مواصلاتی شهرستان مسدود نیست و تردد کماکان در این محورها در جریان است و خبر آبگرفتگی پل راه آهن در محور قدیم تهران به ساوه صحت ندارد.

وی در ادامه بر هماهنگی لازم ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگواری تاکید کرد و افزود: رفع موانع پیش روی در مسیل ها و رودخانه ها و ... موجب حرکت آرام سیل و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه شده است و هیچ مشکلی در مسیر رودخانه ها وجود ندارد.

فرماندار زرندیه در ادامه به سرریز شدن سدهای خاکی روستاهای بندامیر و علیشار از توابع بخش خرقان زرندیه اشاره کرد و افزود: با پذیرش یک میلیون متر مکعب آب دیگر سد خاکی روستای ورامه نیز سرریز خواهد شد و سرریز شدن سدها منجر به جاری شدن آب در رودخانه ها شده و مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هرگونه آبگرفتگی در محورهای شهرستان به موقع تخلیه شده و هیچ مشکلی در این خصوص نیست و تمامی معابر و مسیرها باز است و تردد در آن روان است.

فدایی در ادامه با تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی و طبیعت اظهار کرد: بخشی از مشکلات و موانعی که در جاری شدن سیل بوجود می آید ناشی از رهاسازی زباله در مسیل ها و رودخانه هاست چرا که مانع از روان شدن طبیعی آب خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم در روز طبیعت با حفاظت از طبیعت و عدم رها سازی زباله به برخورداری مردم از یک طبیعتی سالم کمک کنند چرا که بخشی از دلایل کاهش باران و خشکسالی به مخاطراتی بر می گردد که منابع طبیعی توسط بشر با آن مواجه می شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group