چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرندیه گفت: ارتفاع برف در بخش خرقان به عنوان سردسیرترین نقطه شهرستان به 20 سانتیمتر رسید.

رضا حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: بارش برف در روزهای پایانی فصل پائیز بخش خرقان این شهرستان را سفیدپوش کرد به گونه‌ای که ارتفاع برف در ابتدای حوزه استحفاظی بخش خرقان از 10 سانتیمتر و در ارتفاعات از 20 سانتیمتر هم عبور کرد.

وی ادامه داد: با آغاز بارش ها عوامل راهداری در محورهای اصلی و فرعی مستقر شده و اقدام به برفروبی و رفع انسداد از مسیرهایی کردند که در پی بارش برف تردد در این محورها با کندی مواجه شده بود.

وی با اشاره به بازگشایی کامل تمامی محورهای بخش خرقان گفت: با تلاش عوامل راهداری هم اکنون تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان باز است و تردد به راحتی در آنها جریان دارد و امروز (شنبه) تردد در محورهای بخش خرقان بدون زنجیرچرخ امکان پذیر است.

حاجتی در ادامه روستاهای درگیر در برف‌روبی را بالغ بر 12 روستا اعلام کرد و افزود: بارش ها در ابتدا به صورت باران بود و سپس به برف تبدیل شد و در این 12 روستا عملیات رفع انسداد توسط تجهیزات و عوامل راهداری صورت گرفت.

وی بیان کرد: در پی بارش های اخیر و انسداد محورهای مواصلاتی در حدود 620 کیلومتر باند از محورهای شهرستان زرندیه برف‌روبی و نمک پاشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرندیه به رانندگان توصیه کرد که حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و گفت: در صورت بارش برف تردد بدون زنجیرچرخ ممنوع است و افراد در صورت تردد در محورهای شهرستان حتما از طریق هواشناسی یا سامانه جامع 141 از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group