سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در زرندیه از 28 الی 30 آبان ماه در شهر جدید آیلند واقع در سرزمین ایرانیان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا؛ منطقه مرکزی، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان در حوزه صنعتی، کشاورزی، معادن، گردشگری، بازرگانی و ... برگزار می‌شود.

مجتبی کاظم خانی افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا واحدهای برتر و شاخص شهرستان در حوزه اقتصادی برای معرفی تولیدات و توانمندی‌های خود در عرصه‌های گوناگون در قالب ده ها غرفه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و برتر شهرک های صنعتی مامونیه، زوایه و پرندک و نیز واحدهای شاخص برتر تولیدی خارج از شهرک های صنعتی و نیز واحدهای فعال در حوزه کشاورزی حضور خواهند یافت.

کاظم خانی تصریح کرد: مجموعه های دولتی و اداری و نیز فعالان و کارشناسان اقتصادی نیز با حضور در نمایشگاه اطلاعات لازم را در خصوص وضعیت شهرستان و فرصت های سرمایه گذاری به بازدیدکنندگان ارائه می کنند تا بستر سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی شهرستان به خوبی توسط فعالان اقتصادی تبیین و فراهم شود.

وی همچنین از دعوت از سرمایه گذاران خارجی با هماهنگی سفارت خانه ها برای بازدید از این نمایشگاه خبر داد و گفت: دعوت از سرمایه گذاران خارجی و تشویق آنان به سرمایه گذاری در این شهرستان موجب توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال بیشتر در شهرستان و درآمدزایی برای استان خواهد شد.

به گفته کاظم خانی حضور مسئولان دولتی در این نمایشگاه نیز زمینه ای برای طرح مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری و ارتقای تولید و توسعه اقتصادی خواهد بود.

وی گفت: این نمایشگاه به همت استانداری استان مرکزی، فرمانداری شهرستان زرندیه، سازمان صنعت معدن تجارت استان مرکزی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه و مدیریت شهر جدید ایلند برگزار می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group