جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی بمناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در محل کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مسجد امام سجاد(ع) شهر زاویه شهرستان زرندیه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی در این مراسم احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: در شهرستان زرندیه 23 کانون فرهنگی هنری در 23 مسجد فعال هستند که خدمات بسیار ارزشمند فرهنگی به مردم ارائه می‌دهند.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرای اطهر(س) و هجدهم اسفندماه سالروز تاسیس کانو‌نهای فرهنگی هنری مساجد کشور، مساجد را پایگاههای اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و با اشاره به نقش بی‌بدیل مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس، تنها راه پیروزی در جنگ نرم را هم حضور پررنگ نوجوانان وجوانان در مساجد عنوان کرد.

جوانمرد ایجاد جاذبه‌های فرهنگی، هنری و ... برای نوجوانان وجوانان در مساجد را از راهکارهای موثر پر کردن مساجد بیان کرد و افزود: در حقیقت جوانان ما با حضور در مساجد و شرکت در برنامه‌های فرهنگی هنری کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد در مقابل آسیب‌های فرهنگی موجود واکسینه می‌شوند.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی هنری در موضوعات مختلف مذهبی، علمی، ورزشی و ... ، غرفه‌های فرهنگی هنری حجاب و عفاف، ایثار و شهادت و نقاشی به معرض دید عموم گذاشته شده که از تاریخ افتتاح بمدت 10 روز آماده بازدید علاقمندان است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group