شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه از پشتیبانی تراکتور تولیدی در قالب طرح خدمات پس از فروش و پشتیبانی تراکتور در مزرعه برای اولین بار در ایران توسط یک شرکت وابسته به این مجتمع در سراسر کشور خبر داد.


محمدرضا شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به تولید سالانه دو هزار دستگاه تراکتور با مشارکت شرکت LS کره جنوبی که در شرکت ارغوان آدینه زرندیه مونتاژ و روانه بازار می‌شود، افزود: تولید این میزان تراکتور در این مجتمع نیازمند پشتیبانی و خدمات پس از فروش در قالب امداد تراکتور است.

وی بیان کرد: از آنجاکه این احتمال می رود که برای تراکتورهای تولیدی که در مزارع و اراضی مشغول بکار هستند بنا به دلایلی مشکل فنی پیش آمده و نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و کشاورز مجبور به انتقال قطعاتی که با مشکل مواجه شده‌اند به شهر شود که سختی‌های خاص خود را دارد، لذا طرح خدمات پس از فروش و پشتیبانی تراکتور در مزرعه برای اولین بار در ایران به مرحله اجرا درآمد.

شریفی با اشاره به تولید 30 دستگاه خودروی پشتیبانی تراکتور توسط این شرکت اظهار کرد: برای ساخت هر دستگاه بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شده است که با استقرار در استان های مختلف کشور و نمایندگی های فروش تراکتور تولیدی این شرکت کار تعمیر و برطرف کردن مشکل فنی تراکتورها با مراجعه حضوری و در مزرعه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح خدماتی ، فعالیت هیچ تراکتوری در مزرعه متوقف نشده و این خودروهای امدادی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group