پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس شرکت تراکتورسازی LS گفت: با انجام عملیات تست بر روی کمباین برنج تولیدی کشور کره با مشارکت شرکت ارغوان آدینه زرندیه امیدواریم این محصول با تولید انبوه از نیمه دوم سال 2018 ، روانه بازار مصرف شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، "کوو" در جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه و بررسی توانمندی این مجتمع در تولید انبوه تراکتور Ls با مشارکت کشور کره اظهار کرد: برخورداری ایران از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار مناسب عاملی برای تقویت انگیزه و مشارکت در سرمایه‌گذاری کشور کره در این کشور است.

وی با اشاره به اقلیم جغرافیایی استان مرکزی و شهرستان زرندیه، برخورداری این منطقه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب را مهم‌ترین علت انتخاب آن توسط کره برای سرمایه‌گذاری دانست و افزود: استقرار شرکت ارغوان آدینه از مجموعه‌های وابسته به مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در این نقطه از ایران دومین دلیل انتخاب این نقطه از ایران برای حضور سرمایه‌گذاران کره‌ای است.

قائم‌مقام گروه LS کره جنوبی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور کره جنوبی که در ابتدای سالجاری به ایران صورت گرفت، افزود: این سفر که متشکل از یک هیئت 235 نفری مقامات کره جنوبی و پس از سال‌ها کاهش روابط تهران و سئول صورت گرفت، زمینه‌ساز تقویت سرمایه‌گذاری در ایران شد و یک هیئت تجاری از کره در جریان این سفر از این مجتمع بازدید و توانمندی‌های موجود را بررسی کردند.

وی قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور، مجاورت با فرودگاه بین‌المللی، نزدیکی به پایتخت و اقلیم مناسب را از جمله ویژگی‌های این منطقه برشمرد و افزود: این پتانسیل‌ها موجب تقویت روابط و انگیزه بالای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

رئیس شرکت تراکتورسازی LS کره جنوبی در ادامه با اشاره به برنامه این شرکت برای تولید تراکتور در ایران گفت: برنامه شرکت LS در ایران مشارکت با شرکت ارغوان آدینه برای احداث بزرگترین کارخانه تولید تراکتور در شهرستان زرندیه است.

وی میزان سرمایه‌گذاری شرکت LS را 200 میلیون یورو دانست و با اشاره به اینکه این پروژه در دو فاز انجام خواهد شد، گفت: در فاز نخست شاهد تولید آزمایشی بودیم که این مهم با موفقیت انجام شد و در فاز دوم نگاه ما تولید انبوه تراکتور در ایران و تامین نیاز متقاضیان به این دستگاه در حوزه کشاورزی است.

"کوو" در ادامه با اشاره به نگاه صادراتی این شرکت نیز گفت: پس از نهایی شدن فاز دوم فعالیت این شرکت در ایران در حوزه صادرات نیز فعالیت خواهیم داشت و با توجه به پتانسیلی که این کشور در منطقه و روابط خوب تجاری که با همسایگان خود دارد، این محصول را به کشورهای همسایه ایران صادر خواهیم کرد.

وی با اشاره به انجام کار تحقیقاتی مشترک بین شرکت ارغوان آدینه زرندیه با شرکت LS   کره جنوبی اظهار کرد: این تحقیقات مطابق با نیازها و تقاضاهای موجود در کشور ایران انجام می‌گیرد.

قائم مقام گروه LS کره جنوبی افزود: یکی از نیازهایی که در سایه تحقیقات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت، نیاز ایران به برخورداری از کمباین برداشت محصول برنج با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر بفرد بود.

وی ادامه داد: از این رو تولید کمباین برنج با مشارکت شریک ایرانی انجام شد. این دستگاه طوری طراحی و ساخته شده است که در هنگام برداشت کمترین ریزش برنج در شالیزارها را داشته باشد و با جدیدترین تکنولوژی دنیا استانداردسازی و روانه بازار مصرف می‌شود.

"کوو" تصریح کرد: با انجام عملیات تست بر روی کمباین برنج تولیدی کشور کره با مشارکت شرکت زرندیه‌ای امیدواریم این محصول با تولید انبوه از نیمه دوم سال 2018 ، روانه بازار مصرف شود.

به گزارش ایسنا، قائم مقام گروه LS کره جنوبی به همراه یک هیئت تجاری در سفری نیم روزه به شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه از قسمت‌های مختلف مجتمع کشت و صنعت فدک این شهرستان مشتمل بر فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات کشاورزی آرمان سبز دارای نمایندگی در سراسر کشور و عرضه کننده لوازم کشاورزی و نهاده با بیش از 14 هزار عنوان محصول، انبار تراکتورها، کارخانه فرآوری پسته، تولید بذر، انبار سم، انبار کود بازدید و امکان تولید انبوه تراکتور LS را در شرکت ارغوان آدینه وابسته به این مجتمع بررسی کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group