جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و خیبر خرم آباد در چارچوب هفته ماقبل پایانی لیگ آزادگان هرچند پرگل از آب در آمد اما هیچکدام تقسیم امتیازات هیچ سودی برای آنها نداشت و آنچه بیشتر به چشم آمد حواشی پایان دیدار بود.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه امروز در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، شاگردان محسن عاشوری در نیمه نخست نمایش بهتری نسبت به میزبان داشتند و با ۲ گل به رختکن رفتند.

گل های خیبر خرم آباد را در این مسابقه عارف رستمی و رضا شکری در دقایق ۲۷ و ۳۰ به ثمر رساندند اما در نیمه دوم کامبک شاگردان وحید بیاتلو ورق را برگرداند.

در نیمه دوم بازیکنان خوشه طلایی که شانس صعود به لیگ برتر را همانند خیبر از دست رفته می دیدند، با خیالی راحت تر پا به توپ شدند و توانستند هر ۲ گل دریافتی را پاسخ دهند.

مسعود کاظمینی در دقیقه ۵۵ مسابقه گل نخست خوشه طلایی را به ثمر رساند و در ادامه داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود نماینده ساوه اعلام کرد که علی مغنمیان موفق شد گل مساوی را وارد دروازه خیبر کند.

این بازی نخستین تجربه محسن عاشوری به عنوان سرمربی تیم خیبر بود و خوشه طلایی هم که تا سه هفته پیش از شانس های مسلم صعود به لیگ برتر بود اما به دلیل مشکلاتی چون مصدومیت یاران کلیدی و محرومیت سرمربی نتوانست در کورس باقی بماند.

در پایان این مسابقه درگیری میان بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم ایجاد شد و خیبری ها معتقد بودند که نیمکت نشینان خوشه طلایی جو مسابقه را متشنج کردند در حالی که سرمربی ساوجی ها معتقد بود که او فقط به تهییج بازیکنان خود برای بازگرداندن نتیجه پرداخته و کاری به تیم حریف نداشته است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group