جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: با مدیریت بهینه توزیع منابع و هزینه ها، حقوق و مزایای کارکنان و پیمانکاران شهرداری تا پایان شهریور ۹۹ به طور کامل پرداخت شده است.

«حسین ناصری» روز دوشنبه به ایرنا، ‌ گفت:‌ بودجه امسال شهرداری ساوه ۲ هزار و  ۴۸۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که تا امروز از این میزان یک هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال جذب و در محل های مورد نظر هزینه شده است.

وی میزان تحقق بودجه سال ۹۹ شهرداری ساوه را تا امروز معادل ۴۷ درصد عنوان کرد و گفت: ۶۰ درصد از این اعتبارات در حوزه عمرانی و ۴۰ درصد نیز در حوزه هزینه های جاری شهرداری مصرف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: از جمله طرح های عمرانی که امسال توسط شهرداری انجام شده است می توان به انجام عملیات خاکی برای احداث دیوار ساحلی در محله عباس آباد جنوبی، ‌ اصلاح رفیوژ میانی خیابان های شریعتی و جمهوری اسلامی، ‌ احداث کانال سرپوشیده از میدان امام خمینی (ره) تا بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی، ‌ اجرای عملیات خاکی کمربندی شرقی، اجرای طرح زیباسازی و فضای سبز مجتمع یک هزار و ۶۲۰ واحدی شهرک علوی، احداث بوستان محله ای در یاقوت آباد و بسیج ۴۲، ‌ بازپیرایی میدان عاشورا، نهالکاری در کمربندی شمالی و خیابانهای مطهری، طالقانی، رجایی، شریعتی و میدان ولایت اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این، پروژه ۳۰ هکتاری فضای سبز بام ساوه نیز با استفاده از بودجه امسال به اهتمام شهرداری تکمیل شد.

به گفته ناصری در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ساوه نیز اقداماتی انجام شد و چهار دستگاه آمبولانس نیز برای فعالیت های امدادی در شهر خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهر ۲۳۰ هزار نفری ساوه دارای ۲ منطقه شهرداری و شورای اسلامی این شهر نیز دارای ۹ عضو اصلی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group