جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از ممنوع شدن اجرای تعزیه تا اطلاع ثانوی در در سطح شهر و روستاهای شهرستان طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی خبر داد.

حسین محمودی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع نگران کننده کرونا در این شهرستان و نظر به مصوبه ستاد مدیریت کرونا، در راستای حفظ سلامت مردم و قطع شدن زنجیره کرونا، برگزاری هرگونه نمایش خیابانی، شبیه‌خوانی و تعزیه به دلیل ایجاد تجمع تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی خواستار خودداری از برگزاری مراسم تعزیه توسط گروه های تعزیه‌خوان شهرستان شد و از عموم شهروندان خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش به قطع شدن زنجیره کرونا کمک کنند.

رئیس اداره ارشاد ساوه همچنین گفت:  به استناد مصوبه ۱۲ مهرماه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی به دلیل شیوع موج سوم کرونا برگزاری تمامی اجراهای هنری اعم از موسیقی، نمایش، آموزشگاه‌های هنری و کلاس‌های آموزش بازیگری و هر نوع تجمع در حوزه فرهنگی و هنری در سطح شهر و روستا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

گفتنی است در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۸ نفر در ساوه و یک نفر در زرندیه بعلت بیماری کرونا بستری شدند که حال عمومی سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است. متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در ساوه به علت کرونا در ساوه جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group