پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

همزمان بافرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ۱۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ سبد کالا در شهرستان ساوه و در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سپاه ناحیه ساوه بر آن شد تا هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان و مستمندان واقعی توزیع کند.

سرهنگ حجت الله دستجانی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان است، افزود: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و از ابتدای اجرای طرح کمک مومنانه در شهرستان ساوه بیش از ۲۲ هزار سبد کالا بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در گرامیداشت این روز ۱۰ سری جهیزیه با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برای هر یک تهیه شده و قرار است بین نوعروسانی که در تهیه جهیزیه خود دچار مشکل بوده‌اند توزیع شود تا زندگی مشترک خود را زیر سایه اهل بیت(ع) آغاز کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه بهترین سلاح برای رویارویی با ابرقدرت های جهان را تقویت فرهنگ مقاومت دانست و افزود: تقویت فرهنگ مقاومت تاب آوری ملت ایران را افزایش می دهد و این فرهنگ موجب انزوا و اضمحلال سران سلطه و استکبار جهانی شده است.

وی در خصوص اعزام کاروان زیارتی در سالروز ارتحال امام(ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال بدلیل شرایط کرونایی در کشور برنامه ای در مرقد مطهر امام راحل برگزار نمی شود. براین اساس مقرر شد ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) برگزار شود.

سرهنگ دستجانی بر لزوم تبیین سیره و اندیشه های امام راحل به نسل جوان تاکید کرد و افزود: معمار کبیر انقلاب از سال ۱۳۴۳ تا سال ۱۳۵۸ جهاد کردند و پیوسته برای مقابله با استکبار در جهاد و مبارزه بودند و فرهنگ مقاومت را تبیین و آنرا همه آزادیخواهان جهان هدیه کردند و با همین فرهنگ مستکبران عالم به ورطه سقوط کشانده می‌شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group