شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: تمامی مراکز درمانی بویژه بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران ساوه پذیرای تمامی بیماران مراجعه کننده هستند.

دکتر حسین  علی‌زمانی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا دو بخش ویژه بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران ایزوله شده و برای درمان بیماران کرونایی تجهیز و آماده سازی شده است و فعالیت این دو مرکز درمانی در حوزه درمان بیماران کرونایی هیچ خللی در پذیرش سایر بیماران ایجاد نکرده است.

وی بیان کرد: با وجود حجم بالای مراجعین مبتلا به بیماری کرونا اما با تلاش پزشکان، کادر پرستاری و کارکنان حوزه سلامت ارائه خدمات به سایر بیماران با همان رویه گذشته ادامه دارد و در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس بخش بیماران کرونایی از غیرکرونایی تفکیک شده و هیچ تداخلی در حوزه خدمت رسانی وجود ندارد.

دکتر علی زمانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده طب اورژانس بیمارستان شهید مدرس نیز تفکیک شده است و مراجعه کنندگان می توانند با خاطری آسوده و اطمینان از اینکه فضای در نظر گرفته شده عاری از هرگونه آلودگی ویروس کروناست به درمان خود بپردازند.

وی در ادامه اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد کل بستری شدگان در بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران ساوه و نیز بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه 26 مورد بوده است که پس از نمونه برداری و اعلام نتایج آزمایشگاهی، آمار مبتلایان اعلام خواهد شد و در همین مدت نیز یک نفر جان خود را از دست داده و پنج نفر ترخیص شده اند.

وی بیان کرد: با بررسی های بعمل آمده و براساس نتایج آزمایشگاهی شیب مراجعین به بیمارستان طی دو روز اخیر نسبت به روزهای گذشته روند کاهشی به خود گرفته و به نسبت شاهد کاسته شدن آمار مراجعین هستیم.

دکتر علی‌زمانی به فعالیت درمان مراکز درمانی سرپائی و فعالیت پزشکان متخصص در خارج از بیمارستان و ویزیت بیماران سرپائی اشاره کرد وافزود: داروی مورد نیاز بیماران سرپائی نیز از طریق کلینیک شهید مصطفی خمینی توزیع می‌شود.

وی به پایش مستمر مبتلایان و ثبت اسامی آنان در سامانه سیب اشاره کرد و افزود: از مردم درخواست می شود که با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات در کاهش مبتلایان کمک کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group