جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

عضو هیات علمی سازمان انرژی اتمی گفت: چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با همکاری موسسه آموزش عالی انرژی، در ساوه برپا می شود.

احمد قریب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه در ۲۵ آبان ماه در محل موسسه آموزش عالی انرژی ساوه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه متولی این نمایشگاه سازمان انرژی اتمی است و بنا به درخواست هر استان یا شهرستانی، نمایشگاه را در همان استان برگزار می کند، افزود: تولد شاخه پزشکی هسته ای بر اساس کاربردهای رادیو ایزوتوپ ها و بسیاری دیگر از فنون  هسته ای که کمک شایانی در تشخیص و درمان بیماری ها می کند و توسعه کمی و کیفی سبد انرژی کشور در مدیریت تامین برق و کاهش خاموشی ها و افزایش تولید برق و صرفه جویی در سایر منابع می تواند دستاورد و محصول چنین نمایشگاهی باشد.

رییس موسسه آموزش عالی انرژی ساوه مشارکت در کاهش منابع آلوده کننده و ممانعت از افزایش گرمای کره زمین، آشنایی با توانمندی‌های کشف و فرآوری سوخت‌های هسته ای و کاربر در راکتورهای اتمی، ارتقا و تعالی استانداردهای صنعتی کشور و ایجاد امکان مشارکت در صنایع پیشرفته و کمک به محققین کشوردر دستیابی به نتایج بهتر و دقیق‌تر را از دستاوردهایی عنوان کرد که از برگزاری اینگونه نمایشگاه ها انتظار می رود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group