پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه گفت : مذاکرات برجامی و دیدار ترامپی و اعتماد به آنها تکرار خطاست. یادتان باشد خودتان گفتید ملتها مگر دیوانه اند با لات های چاقوکش و پیمان شکن مذاکره کنند.


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: مشکلات اقتصادی را با اقتصاد مقاومتی و کار جهادی و پاکدستی مدیران حل کنید نه با مذاکره با آمریکا و اروپا و گدایی مالی از آمریکا.
وی تصریح کرد : اخراج جان بولتون از کاخ سفید هم ناشی از شکست سیاست جنگ طلبانه و فشار حداکثری اقتصادی ترامپ است و هم شگردی جدید برای فشار بیشتر برای تحمیل مذاکره و دیدار و عکس یادگاری برای انتخابات است. مسئولان دیپلماسی فریب نخورند . اخراج جان بولتون باعث تسهیل مذاکره با آمریکا و تجویز دیدار با ترامپ نشود. خطیب نماز جمعه این هفته ساوه با اشاره به عملکرد مجلس شورای اسلامی گفت : وظیفه اصلی مجلس رسیدگی به مشکلات مردم است و همه قوا و مسوولین باید به فکر مسایل اقتصادی و معیشت مردم باشند .


حجت الاسلام حسینی افزود : وقتی با راننده ای مواجه می شوم که می گوید چندین ماه است که نتوانسته ام برای زن و بچه ام گوشت تهیه کنم ، یعنی اولویت مسوولین باید رفع مسایل اصلی مردم باشد و اگر یک نماینده ، استاندار و وزیر یک شب ، سر گرسنه بر زمین بگذارد می فهمد که مردم چه می کشند . وی با اشاره به ضرورت شفافیت در مجلس شورای اسلامی گفت : وقتی با برخی از این نماینده ها در خصوص شفاف سازی صحبت می شود، با ادبیات زشتی پاسخ می دهند که انگار مجلس رو با جای دیگری اشتباه گرفته اند ! مجلس باید عصاره فضایل باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group