سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه با اشاره به بازی نخست این تیم مقابل نیروی زمینی تهران در لیگ دسته یک فوتبال اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اما موفق به کسب سه امتیاز شیرین این دیدار حساس شدیم.

حسین پرویزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: معمولا به دلیل حساسیت بالای شروع لیگ، بازی اول از حساسیت و سختی خاصی برخوردار است و اگر تیمی بتواند بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارد مطمئنا در ادامه با آرامش و اطمینان بیشتری به مصاف سایر تیم‌ها خواهد رفت.

وی به مهمان بودن نخستین بازی تیم خوشه طلایی برابر نیروی زمینی تهران اشاره کرد و افزود: با توجه به شناخت کادر فنی و بازیکنان از تیم نیروی زمینی و آنالیز کردن نحوه بازی این تیم و بررسی نقاط ضعف و قوت با اتخاذ تدابیر لازم اجازه کسب موقعیت‌های منجر به گل داده نشد و نهایتا تیم خوشه طلایی توانست این تیم را شکست دهد و حتی موقعیت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر نیز بوجود آمد.

وی افزود: خوشه طلایی در نخستین بازی توانست تیمی را با وجود امتیاز میزبانی خود شکست دهد که این تیم در گذشته تیمی مثل داماش گیلان را چه در تهران و چه در رشت فلج کرده بود.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه نظرتان در مورد اینکه طبق اعلام سازمان لیگ، قرار است نخستین بازی میزبانی این تیم به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید چمران ساوه در شهر قم و در مقابل قشقایی شیراز برگزار شود، چیست، گفت: امیدواریم زیرساخت‌های استادیوم ورزشی شهید چمران در سریعترین زمان ممکن آماده شود تا ضمن بهره مندی از امتیاز میزبانی، تماشاگران ساوجی بتوانند از تماشای بازی‌های خانگی این تیم لذت ببرند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی ساوه به شهر قم و متناسب بودن اقلیم و شرایط آب و هوایی این شهر با ساوه، قرار است بازی‌های خانگی این تیم تا آماده شدن زمین بازی استادیوم شهید چمران ساوه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

پرویزی با اشاره به اینکه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه های خوشه طلایی ساوه و قشقایی شیراز ورزشگاه یادگار امام قم را بعنوان میزبان بازی دو تیم در هفته دوم لیگ دسته اول معرفی کرده است، افزود: از تماشاگران شهر ساوه و عموم علاقمندان به ورزش پرطرفدار فوتبال انتظار می‌رود با حضور خود در ورزشگاه یادگار امام قم نماینده استان مرکزی و شهرستان ساوه در لیگ دسته یک فوتبال را حمایت کرده و مورد تشویق قرار دهند تا شاهد یک بازی خوب و کسب نتیجه پیروزی باشیم و امید است هواداران تیم خوشه طلایی را در این بازی تنها نگذارند.

وی در خصوص پیش بینی خود از آماده سازی استادیوم شهید چمران ساوه برای برگزاری بازی های خانگی تیم خوشه طلایی گفت: با توجه به قولی که مسئولان داده اند قرار است فقط دو الی سه بازی نخست در خارج از خانه برگزار شود، اما آن چیزی که در عمل دیده می‌شود و شرایطی که بوجود آمده مبنی بر زمان بر بودن آماده سازی این استادیوم ،پیش بینی می‌شود که خوشه طلایی تمامی بازی‌های نیم فصل خود را در خارج از خانه برگزار کند.

پرویزی با تاکید بر اینکه انجام بازی‌های خانگی تیم در خارج از خانه انگیزه و توان تیم را کاهش می دهد، افزود: از مسئولان انتظار می رود تمام سعی و تلاش خود را برای تسریع در آماده سازی استادیوم به منظور انجام بازی‌های خانگی در شهر ساوه بکار بندند که قطعا در کسب نتایج بهتر تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیدار تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه در فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور میزبان تیم قشقایی شیراز در روز پنجشنبه 31 مرداد از ساعت 18.30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم خواهد بود.

خوشه طلایی در هفته نخست بازی‌ها موفق شد تیم نیروی زمینی را دراستادیوم غدیر تهران با گل کامبیز دهقانی شکست دهد تا با هدایت محسن عاشوری شروع خوبی در فصل جدید بازی‌ها داشته باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group