جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

حوادث رانندگي روز گذشته در محورهاي مواصلاتي استان 7 كشته در پي داشت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پلیس، سرهنگ"ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حوادث گفت: در نخستين سانحه رانندگي كه در حدود ساعت 12:50 دقیقه روز گذشته بر اثر واژگونی يك دستگاه خودروي پژو 405 در کیلومتر 35 لاین جنوبی محور ساوه- همدان رخ داد، راننده و یکی از سرنشینان آن در دم فوت کردند و 2 سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و بوسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: علت اين سانحه از سوي كارشناس تصادفات پليس راه "عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو" بیان شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در سانحه اي ديگر كه در حوالی ساعت 19:10 دقیقه همین روز بر اثر برخورد دو دستگاه خودروي پراید در کیلومتر 17 محور فرمهین- آشتیان به وقوع پیوست، 3 نفر از سرنشینان خودروها فوت و 6 نفر از آنان مجروح شدند.

وی یادآور شد: در بررسي كارشناس تصادفات پليس راه، تجاوز به چپ از سوی راننده یکی از خودروهای پراید علت حادثه مذکور بیان شده است.

سرهنگ کهریزی اظهار داشت: سومین حادثه رانندگی در حدود ساعت 21:55 دقيقه روز گذشته بر اثر واژگونی يك دستگاه خودروی پژو 206در کیلومتر 92 لاین شمالی آزاد راه ساوه- همدان به وقوع پيوست، راننده آن به علت شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه فوت شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: كارشناس تصادفات پليس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو عنوان داشته است.

کهریزی اظهار کرد: چهارمین حادثه رانندگی در حدود ساعت 22:30 دقیقه همین روز در کیلومتر 4 لاین شرقی آزاد راه ساوه- تهران بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده شکل گرفت، عابر پیاده براثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

این مقام انتظامی افزود: كارشناس تصادفات پليس راه علت این تصادف را " بی مبالاتی عابر پیاده به علت نقض ماده 4 قانون ایمنی راه و راه آهن" بیان داشته است.

وی در پایان از تمامي رانندگان خواست که با توجه به حجم سنگین بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در فصل تابستان، با آرامش بيشتري در جاده ها به رانندگي پرداخته و همواره رعايت قوانين ومقررات راهنمايي و رانندگي را نیز سر لوحه رانندگي خود قرار دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group