چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

فرمانداری ساوه در حوزه خدمات سفرهای نوروزی رتبه برتر استان مرکزی را کسب کرد.

فرماندار ساوه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل عملکرد،‌ بازرسی و امور حقوقی استانداری مرکزی و در ارزیابی و بررسی‌های بعمل آمده در زمینه خدمات اجرایی سفرهای نوروزی، فرمانداری ویژه شهرستان ساوه توانست رتبه برتر استان را به خود اختصاص دهد.

علی میرزایی افزود: با توجه به تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان، آماده سازی و ایجاد امکانات و تسهیلات سفر در امر خدمات رسانی به مسافران، همکاری، ارسال گزارش از عملکرد ستاد شهرستانی، توزیع و ارسال فرم‌های نظرسنجی از گردشگران و مسافرین و پاسخگویی به موقع و کامل به مکاتبات این کمیته، این فرمانداری برتر معرفی شد.

وی با تقدیر از ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی شهرستان ساوه در راستای کسب این رتبه استانی اظهار کرد: کسب رتبه برتر استان برای فرمانداری ساوه در حالی صورت می‌گیرد که اعضای ستاد سفر درگیر مدیریت وقوع سیل در روزهای نخست سالجاری بودند و علاوه بر اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص سیلاب در حوزه ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی خوش درخشیدند.

فرماندار ساوه به فعالیت اداراتی از قبیل میراث فرهنگی، هلال احمر، نیروی انتظامی، علوم پزشکی‌، آموزش و پرورش، شهرداری و بخشداری‌ها در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: این ادارات با انجام وظایف محوله در قالب ۱۰ کمیته ستاد خدمات سفر شهرستان ساوه به مردم خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه سه باب هتل، دو باب خانه مسافر، ۱۵ سفره خانه، هفت مجتمع خدماتی و ۱۰ رستوران بین راهی برای رفاه حال مسافران نوروزی و گردشگران پیش بینی شده بود، افزود: به منظور پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی در شهر ساوه ۱۹ مدرسه با ۱۴۷ کلاس درس در نظر گرفته شده بود.

به گفته میرزایی در تعطیلات نوروزی سالجاری هشت هزار و ۴۲۲ مسافر در قالب ۲ هزار و ۳۴۱ خانوار در ساوه اسکان یافتند و این شهرستان ویژه در خصوص شمار مسافران ورودی در سطح استان مرکزی نیز رتبه نخست را کسب کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group