جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

همزمان با برپائی جشن دهه کرامت، مراسم تجلیل از تیم دادرسان برتر شهرستان ساوه که عنوان قهرمانی مسابقات استانی طرح ملی دادرس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را کسب کرده بودند، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر  استان مرکزی در این آئین گفت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بدون منت و هیچ چشمداشتی و خالصانه به مردم خدمات لازم ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام سیدرضا میرهاشمی در ادامه افزود: شهرستان ساوه در بین جمعیت‌های هلال‌احمر استان به خوبی درخشیده است و امسال نیز در طرح دادرس عناوین اول پسران و دوم دختران را کسب کرد.

وی اظهار کرد: اراده بالا در اجرای این طرح و استعداد، انگیزه بالا و توانمندی داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر ساوه موجب درخشش مطلوب آنان در حوزه‌های گوناگون شده است که امیدواریم شاهد کسب رتبه کشوری آنان باشیم.

این مقام مسئول در هلال‌احمر استان مرکزی در ادامه جدیت در تحصیل، تهذیب نفس با الگوگیری از آموزه‌های اسلامی و همچنین پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه حجاب اسلامی در بین دانش‌آموزان دختر را از جمله ویژگی‌های دانش‌آموزان برشمرد.

وی به اجرای مطلوب طرح دادرس در سطح استان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر با اجرای این طرح، آمادگی و توان امدادی دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد تا اینکه آنان در حوادث و وقوع بلایای طبیعی یاری‌رسان خود و همنوعان باشند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساوه نیز گفت: سالجاری با حوادث طبیعی از جنس سیلاب و سیل آغاز شد و مردم ساوه در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بالغ بر با ۲۶۰ میلیون کمک نقدی و ۶۰۰ میلیون کمک غیرنقدی خوش درخشیدند.

سید لقمان حسینی افزود: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در جمع‌آوری کمک‌های و امدادگران نیز در قالب دو اکیپ امدادی به استان لرستان عزیمت کرده و به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های هلال‌احمر در اوقات فراغت اظهار کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در جمعیت هلال‌احمر ساوه در حال اجراست و هم اکنون بیش از ۵ هزار نفر از خدمات ورزشی، تفریحی و فرهنگی هلال‌احمر استفاده می‌کنند.

حسینی در ادامه با اشاره به اجرای طرح دادرس در هلال احمر ساوه گفت: هر تیم دادرس متشکل از ۱۴ نفر است که بعد از آزمون درون‌ مدرسه تیم هر مدرسه به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند و بعد از انجام رقابت در مرحله شهرستانی یک تیم از دختران و یک تیم از پسران منتخب و به عنوان نماینده شهرستان به مرحله استانی راه پیدا کردند و در نهایت رتبه اول پسران و مقام دوم دختران به شهرستان ساوه رسید و به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

در این مراسم از دادرسان برتر استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group