چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هجدهمین سالروز تاسیس موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه سبد کالای ماه مبارک رمضان این موسسه مهمان سفره نیازمندان ساوجی شد.

علی فرقانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: به رسم همیشگی و سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه ضیافت الهی تعداد 150 بسته اقلام ضروری نیازمندان در قالب سبد کالای رمضان بین خانوارهای تحت پوشش موسسه توزیع شد.

وی جامعه هدف تحت پوشش موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه را شامل خانواده ‌ های نیازمند، ایتام، زنان سرپرست خانوار و خانواده ‌ های دارای مشکلات اقتصادی دانست و گفت: این سبد کالا حاوی برنج، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات شامل عدس، نخود، قند، لپه و لوبیا، چای، شربت سکنجبین، پنیر و غذای آماده (سوپ) است که توسط پنج گروه توزیع ‌ کننده عضو هیئت مدیره این موسسه بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد .

فرقانی ارزش ریالی هر سبد کالا را دو میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع برای توزیع غذای گرم و نیز 150 بسته سبدکالای این موسسه حدودا 450 میلیون ریال هزینه شد که از طریق مشارکت خیرین تامین شد.

وی گفت : مرحله دوم توزیع ارزاق عمومی و غذای گرم به نیازمندان نیز در لیالی قدر و به تاسی از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) با حفظ کرامت انسانی نیازمندان انجام خواهد شد.

موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) که مزین به لقب مبارک حضرت امام حسن مجتبی (ع) است با اخذ مجوز از فرمانداری ساوه به شماره ثبت 132 شامل پنج عضو اصلی هیئت مدیره و دو بازرس است و دارای کمیته ‌ های مالی، فرهنگی، تحصیلی، پزشکی، فنی و مهندسی است و با برگزاری جلسات ماهیانه و در حد توان به یاری نیازمندان واقعی و ایتام می ‌ شتابد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group