جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان به 5 هزار و 771 مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

سید لقمان حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر ساوه از 25 اسفند سال 96 آغاز شده و تا 17 فروردین امسال ادامه داشت و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز از 28 اسفند 96 آغاز شده و با پایان تعطیلات به اتمام رسید.

وی به خدمات ارائه شده در اجرای طرح های هلال احمر ساوه در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی، خدماتی نظیر راهنمایی سفر، ارائه محصولات فرهنگی و تبلیغاتی، توصیه‌های ایمنی برای رانندگی، استراحت و پذیرایی، حضور در ایستگاه‌های سلامت و انجام تست سلامت و … انجام شده است.

حسینی به پیوستن 600 نفر به کمپین بهرفت هلال احمر اشاره کرد و گفت: این افراد در کمپین بهرفت عضو شده و با امضای میثاق‌نامه این طرح اعلام کرده‌اند که در طول رانندگی از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی در حالت خستگی خودداری خواهند کرد.

وی ایجاد فضای دوستدار کودک برای 330 نفر، برپایی خیمه نماز برای 520 نفر، توزیع اقلام امدادی برای 180 نفر، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش برای چهار هزار و 300 نفر را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: توزیع بروشور، نقشه، راهنمای سفر، دعای سفر، مجلات امدادی و... نیز برای پنج هزار و 167 نفر صورت گرفته است.

رئیس هلال احمر ساوه در ادامه به ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای شامل رسیدگی به 15 فقره تصادف رانندگی و انتقال 18 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و درمان سرپایی 12 نفر اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در کشور پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان اقدام کردند و هم اکنون سه پایگاه واقع در میدان امام خمینی(ره) و پیاده راه امام خمینی(ره) و کشیک مرکز اداری آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group